Megan Wooding van Amsterdam Worldwide naar 180
- Bureaus
- 28 jul 2014 @ 14:24
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaCreatieStrategieZakelijk
- 28 jul 2014 @ 14:24
- Redactie Bureaus
Vanwege snelle bureaugroei heft 180 Amsterdam het eigen accountmanagement uitgebreid met Megan Wooding, die aan de slag gaat als Head of Client Services. Ze stapt over van Amsterdam Worldwide, waar ze de afgelopen drie jaar werkte.
De Australische Megan Wooding heeft veertien jaar bureau-ervaring en werkt sinds drie jaar in Europa. Voor Amsterdam Worldwide werkte ze bij M&C Saatchi en RAPP. In haar nieuwe rol gaat Wooding voor een aantal key-accounts werken, met als focus het digitale en geïntegreerde talent binnen het bureau.
‘Er zijn weinig bureaus wereldwijd met de reputatie die 180 Amsterdma momenteel heeft’, zegt een trotse Wooding. ‘Niet alleen maken zijn maatgevend werk voor mondiale topmerken, maar ook de cultuur maakt het bijzonder om hier te werken.’
Al Moseley, cco van 180 Amsterdam, noemt de komst van Wooding van groot belang. ‘Nu we in een doorgaande groei zitten, hebben we mensen nodig die op topniveau kunnen opereren bij het leiden van mensen én business. Megan kan dat.’
De groei van 180 Amsterdam wordt vooral veroorzaakt voor de topproducties voor klanten als Replay, Qatar Airways en PlayStation.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Amsterdam Worldwide
- reclame
- PlayStation
- overstap
- Replay
- client services
- Megan Wooding
- reclamebureau
- 180 Amsterdam
- account manager
- bureau
- Amsterdam
- Head of Client Services
- Qatar Airways
- Al Moseley
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag... 28-04-2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing