Fleurop-campagne: 'Je vindt haar leuk, heel leuk'

Fleurop-campagne: 'Je vindt haar leuk, heel leuk'
  • Bureaus
  • 6 feb 2017 @ 12:08
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsMerken

Valentijnsdag vormt vaak net dat zetje dat mensen nodig hebben om de liefde uit te spreken. En áls je dat deze Valentijnsdag doet, zorg dan dat het overkomt, met de hulp van de bloemisten van Fleurop. Dat is de insteek van de campagne die Wubbe ontwikkelde binnen het thema ‘Bezorgt een goed gevoel’.

In de tv-commercial volgen we een ontluikende liefde in de trein die met Valentijnsdag tot bloei gaat komen, met de hulp van Fleurop. De campagne bestaat uit tv- en radiospots en een online doorvertaling en activatie. Doelstelling is uiteraard het stimuleren van bloemenverkoop op Valentijnsdag via Fleurop.nl

Credits

Klant: Fleurop Interflora Nederland | Bureau: Wubbe | Creatie: Marc van der Haar, Kevin Gozems, Daniël Reintjes | Strategie: Gilbert Witjes, Fleur van der Schee | Regisseur: Eelco de Winter, Frank Borghstijn | Productiemaatschappij: KAAPS | Producer: Anne Lieve Steendijk | Verantwoordelijk bij klant: Michel van Slingerland, Hilde van Oostende, Jeroen de Zwart



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken