Bavaria start actie #carnavalvrij
- Bureaus
- 15 jan 2018 @ 00:27
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StorytellingCampagnesActiesMerken
- 15 jan 2018 @ 00:27
- Redactie Bureaus
De Brabantse bierbrouwer Bavaria draagt carnaval al jaren een warm hart toe. Onder het motto #carnavalvrij wil hier biermerk ervoor zorgen dat alle carnavalsliefhebbers de kans krijgen hun favoriete feest te vieren. Om dit voor elkaar te krijgen, start het bedrijf een online petitie om carnaval tot onze officiële feestdagen te laten behoren.
CSinds jaar en dag wordt er in vele steden en dorpen carnaval gevierd. Bavaria noemt dit feest inmiddels 'gemeengoed' en wil dat nog wat extra versterken door een petitie op Carnavalvrij.nl.
'Carnaval is een prachtig feest dat elk jaar groots gevierd wordt', zegt Florent Renders, marketeer bij Bavaria. 'Het is een feest van ons allemaal: wie je ook bent en waar je ook vandaan komt, je hoort er bij. We willen met onze Brabantse wortels en onze betrokkenheid bij dit volksfeest - want ja, daar hoort voor velen een lekker biertje bij - ervoor zorgen dat carnaval voor iedereen een fantastisch feest wordt. Hoe mooi zou het zijn als carnaval tot onze officiële feestdagen behoort. We roepen daarom iedereen op om te laten zien hoeveel we met zijn allen van dit mooie feest houden.'
Petitie voor extra vrije dagen
De Brabantse Che Guevara (Sjefke Vaeren als charismatische leider van #carnavalvrij) roept iedereen die carnaval een warm hart toedraagt op de petitie te tekenen via een online video. 'Als Brabander ben ik trots op hoe wij dit volksfeest vieren en strijd ik voor #carnavalvrij, zodat alle carnavalsliefhebbers vrij krijgen om ons favoriete feest te vieren', aldus Vaeren. 'Er is werk aan de winkel en ik hoop dat alle carnavalliefhebbers het feest der feesten kunnen vieren, waar dan ook.'
Bavaria is het biermerk van het Brabantse familiebedrijf Swinkels Family Breweries N.V. Dit is de holdingmaatschappij van onder meer Bavaria N.V., Palm N.V. en Holland Malt. Al zeven generaties lang leidt de familie Swinkels de onafhankelijke brouwerij.
Credits
Klant: Bavaria | Verantwoordelijk bij klant: Michel de Kruijff, Florent Renders, Erik Soeteman | Digital & social (Bavaria): Daan Mannaerts, Annewil Neervens | PR: Rinske van den Bos (Bavaria) | Reclamebureau: Fama Volat - Tamberley Husson, Joris Raaijmakers | Social bureau: Blauw Gras - Isaac Diepenhorst, Fleur van der Eijk | PR-bureau: NewsLab - Michelle van ’t Hof | Mediabureau: Mindshare - Emiel Spies, Martine Schot
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers