Hema kiest voor Alfred International
- Bureaus
- 13 mei 2019 @ 12:11
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenPitchesRetail
- 13 mei 2019 @ 12:11
- Lucas Boon
Na een pitchproces van enkele maanden heeft Hema voor reclamebureau Alfred International gekozen als strategisch marcom-partner.
Rutger Anema, head of marketing communication bij Hema, laat weten: 'We zijn begonnen aan een nieuwe fase in ons bestaan waarbij we het merk zowel nationaal als internationaal stevig willen neerzetten. De strategische samenwerking met Alfred is hierbij een belangrijke stap.'
DNA
Na een uitvoerig pitchproces, begeleid door Fred Moolhuijsen van B&BA, is de keuze op Alfred gevallen. Sanne Tolsma, client service director bij het reclamebureau uit Amsterdam, zegt: 'Het DNA van Hema en Alfred sluiten goed op elkaar aan. Vanaf de eerste sessie was er een klik. Daarnaast ligt er een prachtig campagnevoorstel. Wij geloven dat we op basis hiervan samen met Hema verschil voor het merk en de business kunnen maken.'
Ferry Buitenhuis, manager marketing en campagnes bij Hema, voegt daaraan toe: 'Alfred heeft ons geweldige campagne-ideeën gegeven over hoe we onze merkpropositie de komende jaren kunnen communiceren. We kijken ernaar uit om dit gezamenlijk vorm te geven.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- La Trappe zet 0.0-bieren in de... 16-01-2025
- ‘Detective George’ in nieuwe... 15-01-2025
- De makers van morgen15-01-2025
- De toekomst van LinkedIn met... 15-01-2025
- Micazu kent ‘huizen die goed zijn in... 14-01-2025
- Ebro Foods lanceert campagne voor... 14-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day