Hema kiest voor Alfred International

  • Bureaus
  • 13 mei 2019 @ 12:11
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenPitchesRetail

Na een pitchproces van enkele maanden heeft Hema voor reclamebureau Alfred International gekozen als strategisch marcom-partner.

Rutger Anema, head of marketing communication bij Hema, laat weten: 'We zijn begonnen aan een nieuwe fase in ons bestaan waarbij we het merk zowel nationaal als internationaal stevig willen neerzetten. De strategische samenwerking met Alfred is hierbij een belangrijke stap.'

DNA

Na een uitvoerig pitchproces, begeleid door Fred Moolhuijsen van B&BA, is de keuze op Alfred gevallen. Sanne Tolsma, client service director bij het reclamebureau uit Amsterdam, zegt: 'Het DNA van Hema en Alfred sluiten goed op elkaar aan. Vanaf de eerste sessie was er een klik. Daarnaast ligt er een prachtig campagnevoorstel. Wij geloven dat we op basis hiervan samen met Hema verschil voor het merk en de business kunnen maken.'

Ferry Buitenhuis, manager marketing en campagnes bij Hema, voegt daaraan toe: 'Alfred heeft ons geweldige campagne-ideeën gegeven over hoe we onze merkpropositie de komende jaren kunnen communiceren. We kijken ernaar uit om dit gezamenlijk vorm te geven.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken