Hema kiest voor Alfred International
- Bureaus
- 13 mei 2019 @ 12:11
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenPitchesRetail
- 13 mei 2019 @ 12:11
- Lucas Boon
Na een pitchproces van enkele maanden heeft Hema voor reclamebureau Alfred International gekozen als strategisch marcom-partner.
Rutger Anema, head of marketing communication bij Hema, laat weten: 'We zijn begonnen aan een nieuwe fase in ons bestaan waarbij we het merk zowel nationaal als internationaal stevig willen neerzetten. De strategische samenwerking met Alfred is hierbij een belangrijke stap.'
DNA
Na een uitvoerig pitchproces, begeleid door Fred Moolhuijsen van B&BA, is de keuze op Alfred gevallen. Sanne Tolsma, client service director bij het reclamebureau uit Amsterdam, zegt: 'Het DNA van Hema en Alfred sluiten goed op elkaar aan. Vanaf de eerste sessie was er een klik. Daarnaast ligt er een prachtig campagnevoorstel. Wij geloven dat we op basis hiervan samen met Hema verschil voor het merk en de business kunnen maken.'
Ferry Buitenhuis, manager marketing en campagnes bij Hema, voegt daaraan toe: 'Alfred heeft ons geweldige campagne-ideeën gegeven over hoe we onze merkpropositie de komende jaren kunnen communiceren. We kijken ernaar uit om dit gezamenlijk vorm te geven.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation