PR-bureaus Ganbaroo en Spice werken strategisch samen
- Bureaus
- 6 aug 2019 @ 13:19
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MerkenInfluencermarketingPromotiePR
- 6 aug 2019 @ 13:19
- Jeroen Mirck
De PR-bureaus Ganbaroo en Spice, allebei gespecialiseerd in luxe- en modemerken, gaan samenwerken. Ganbaroo PR verlegt de focus naar lifestyle en advieswerk. Fashion-klanten verhuizen naar de showroom van Spice.
Een deel van het werk ven beide bureaus betreft showroom-activiteiten, uitleen aan media, stylisten, celebrities en influencers. Op dit gebied sluiten Ganbaroo en Spice nu een strategisch partnership: alle modeklanten van Ganbaroo zullen in de fysieke showroom van Spice worden ondergebracht.
Mandy Meuwese en Simone Sassmannshausen blijven bij de accounts betrokken en zullen deze op strategisch niveau begeleiden. Het gaat onder andere om de merken Summum, Veja, Gray Label, Modström, Zenggi, Marie Jo en Birkenstock.
Spice breidt zo verder uit, ondersteund door een dedicated team en speciale software. Ganbaroo PR bouwt onafhankelijk verder aan haar groeiende lifestyle- en adviespraktijk.
'Grote veranderingen in PR-vak'
'Dit is een strategische samenwerking waar alle betrokkenen beter van worden', zegt Davy Hezemans, managing partner van Spice. 'Met de komst van deze merken wordt het voor stylisten en andere relevante partijen nog interessanter om onze showroom te bezoeken. Ook zijn we blij met de versterking van onze kennis en ervaring in het modesegment door de komst van deze twee sympathieke en gelouterde PR-professionals.'
Gervaise Coebergh, founding partner van Spice: 'Het PR-vak maakt grote veranderingen door en neemt in relevantie alleen maar toe. Voor bureaus die in staat zijn hun meerwaarde goed aan te tonen, zijn het mooie tijden.'
Mandy Meuwese: 'Steeds meer bedrijven voelen zich aangetrokken tot onze vorm van PR, gericht op echte connecties en oprechte ervaringen. Bedrijven van nu willen geen glimmende corporate verhalen.'
Simone Sassmannshausen: 'We wilden ons al langer meer op gericht PR consultancy werk concentreren. Dankzij deze bijzondere samenwerking hebben we daar ruimte voor. Spice is een zeer gerespecteerde partij met een ijzersterk showroom team. Iedereen win.'
Op de foto, van links naar rechts: Gervaise Coebergh, Mandy Meuwese, Davy Hezemans en Simone Sassmannshausen. (Foto: Alexander Sporre)
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Kruidvat kiest Ace voor social mediastrategie
- Mad Mojo wil merken van binnenuit laten kloppen
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom niet’-campagne
Laatste Nieuws
- Spil en team5pm in strijd tegen... 15-07-2025
- Lies doet het weer goed, Centraal... 15-07-2025
- Strategische denkers (17): ‘Het... 15-07-2025
- 'We zetten grote stappen in onze... 14-07-2025
- Fems On Fire doorbreekt stilte rond... 14-07-2025
- Breaker bevrijdt GIF-helden met... 14-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers