KPN aan de Hussel
- Bureaus
- 14 okt 2019 @ 15:00
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ZakelijkCommercialsCampagnes
- 14 okt 2019 @ 15:00
- Lucas Boon
KPN lanceert in samenwerking met Achtung mcgarrybowen zijn nieuwe propositie genaamd ‘ieder z’n Hussel’, ofwel een nieuwe manier om je telefoonabonnement samen te stellen.
De propositie is een vervolg op de vorige maand gelanceerde merkbelofte Het Netwerk van Nederland. Met KPN Hussel is de gebruiker in charge en bepaalt hij (of zij) zelf wat hij nodig heeft. Hiermee wil de provider een einde maken aan vooropgezette bundels. Zo kan de gebruiker bijvoorbeeld ‘entertainment’ aan zijn abonnement toevoegen (denk aan Spotify, Netflix of Fox Sports) waarbij alle zaken op één plek geregeld en aangepast worden.
Achtung Mcgarrybowen is verantwoordelijk voor de strategie, naamgeving en ontwikkeling van de communicatiemiddelen. Samen met het marketingteam is er drie maanden lang gewerkt aan een concept, van ATL tot winkelvloer en digitale customer journey. De campagne wordt uitgerold via onder meer out of home een tv-commercial.
Maarten Boom, manager propositions & strategy bij KPN, laat weten: 'Hussel is niet zomaar een nieuw abonnement of aanbieding, maar een nieuwe manier om je abonnement samen te stellen. Hiermee kun je jouw quad-play pakket helemaal aanpassen aan je eigen wensen: of je nu alleen woont, met z'n tweeën, een groot gezin of voor op de zaak.'
Boris Nihom, managing director bij Achtung, laat weten: 'Met 'Dongel' had KPN ooit goud in handen: een simpele naam die onderdeel werd van de dagelijkse spreektaal. Wij vonden het belangrijk om met een propositie die zo vernieuwend is als Hussel in die traditie te blijven. Het zegt letterlijk wat het is: iedereen kan z'n eigen combinatie van internet, mobiel, tv en entertainment door elkaar husselen: ieder z'n Hussel!'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing