Nieuwe campagne Klaverblad legt focus op bewijsvoering
- Bureaus
- 19 feb 2020 @ 15:16
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 19 feb 2020 @ 15:16
- Sjaak Hoogkamer
Na Werkspot en G-Star RAW heeft ook Klaverblad Verzekeringen gekozen voor The Family Amsterdam, het bureau dat oktober vorig jaar is gestart. Klaverblad blijft ‘gewoon’, maar komt nu met een campagne waarin de bewijsvoering centraal staat.
Jacinta Gelauff, marketingmanager Klaverblad Verzekeringen: ‘Vanaf het begin hadden we met The Family Amsterdam een goede klik en daarna hebben ze zich meer dan elk ander bureau verplaatst in Klaverblad en onze cultuur. Wij wilden een campagne die voortbouwde op ons verleden en onze merkwaarden: gewoon, nuchter en een tikje eigenzinnig.’
De campagne die deze week live is gegaan bestaat uit een TVC, online video’s en andere online middelen. Later dit jaar volgt een radiocampagne en een tweede TVC.
Jacinta Gelauff: ‘We hebben in onze vorige campagnes laten zien wie zijn door vooral te vertellen wat we niet deden. We waren op zoek naar een manier om te vertellen wat we wél doen zonder het authentieke Klaverblad-gevoel te verliezen. The Family Amsterdam heeft laten zien ons heel goed te begrijpen.’
De campagne borduurt voort op het bekende Klaverblad-thema ‘Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder’. Maar waar eerst alleen de nadruk lag op de mentaliteit van de verzekeraar, is er nu voor gekozen om ook concreet te laten zien wat Klaverblad voor haar klanten kan betekenen.
Linda de Graaff, medeoprichter van The Family Amsterdam: ’Tot en met de edit hebben we nauw samengewerkt om het vertrouwde Klaverblad-gevoel zo goed mogelijk te vertalen naar diverse communicatiemiddelen. Een superleuk traject en hopelijk het begin van een lange en succesvolle familieband.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing