Adeptiv lanceert nieuw label
- Bureaus
- 14 apr 2020 @ 10:42
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 14 apr 2020 @ 10:42
- Sjaak Hoogkamer
Digital customer journey marketinggroep Adeptiv lanceert insert/expert, een label dat zich richt op merken met een hybride- of volledig inhouse marketingmodel.
Het nieuwe label insert/expert is naar eigen zeggen gestart als reactie op een brede vraag in de markt.
Steeds meer bedrijven zoeken hulp bij het inhousen van digitale marketing expertise, als aanvulling op de expertise die ze al in huis hebben. Insert/expert biedt volgens het bureau de gewenste expertise onder andere op het gebied van digital channel audits, media planning en maturity audits. Op projectbasis, maar ook voor de lange termijn.
Inhousing voor- en nadelen
Sabine Bijleveld (foto boven), CEO Adeptiv: ‘Iedere dag zien wij de voor- en nadelen van inhousing voorbij komen; voor merken geeft het een gevoel van controle, transparantie en snelheid, maar tegelijkertijd spelen er ook issues als, hoe zorg ik ervoor dat we top notch werk blijven leveren? Gebruiken we de nieuwste technologieën? Hoe vind én behoud ik mensen? Klopt de strategische visie en hoe houd ik aansluiting bij de markt? Op al dit soort vragen, geeft insert/expert antwoord. En tegelijkertijd kijkt insert/expert wat er geautomatiseerd kan worden en worden er op die manier ook direct efficiencyslagen gemaakt.’
Insert/expert maakt gebruik van alle kennis en ervaring die er binnen Adeptiv al aanwezig is.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers