Adeptiv lanceert nieuw label

  • Bureaus
  • 14 apr 2020 @ 10:42
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Innovatie

Digital customer journey marketinggroep Adeptiv lanceert insert/expert, een label dat zich richt op merken met een hybride- of volledig inhouse marketingmodel.

Het nieuwe label insert/expert is naar eigen zeggen gestart als reactie op een brede vraag in de markt.

Steeds meer bedrijven zoeken hulp bij het inhousen van digitale marketing expertise, als aanvulling op de expertise die ze al in huis hebben. Insert/expert biedt volgens het bureau de gewenste expertise onder andere op het gebied van digital channel audits, media planning en maturity audits. Op projectbasis, maar ook voor de lange termijn.

Inhousing voor- en nadelen

Sabine Bijleveld (foto boven), CEO Adeptiv: ‘Iedere dag zien wij de voor- en nadelen van inhousing voorbij komen; voor merken geeft het een gevoel van controle, transparantie en snelheid, maar tegelijkertijd spelen er ook issues als, hoe zorg ik ervoor dat we top notch werk blijven leveren? Gebruiken we de nieuwste technologieën? Hoe vind én behoud ik mensen? Klopt de strategische visie en hoe houd ik aansluiting bij de markt? Op al dit soort vragen, geeft insert/expert antwoord. En tegelijkertijd kijkt insert/expert wat er geautomatiseerd kan worden en worden er op die manier ook direct efficiencyslagen gemaakt.’

Insert/expert maakt gebruik van alle kennis en ervaring die er binnen Adeptiv al aanwezig is.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken