Ontdek de zorg

  • Bureaus
  • 6 apr 2020 @ 12:26
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommunicatieCampagnes

Het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport lanceerden samen met verschillende stakeholders uit de sector Zorg en Welzijn de campagne 'Ik zorg'.

Doel van de lopende campagne is om Nederland een inkijkje te geven in het werken in de zorg en welzijn-sector en zodoende voldoende instroom van personeel in deze sector te realiseren. De campagne is ontwikkeld door Publicis Groupe.

In de campagne zien we zorg en welzijn-medewerkers onder het motto 'Ik zorg' vertellen over hun werk. Voor de campagne zijn bijna 700 medewerkers gefotografeerd, gefilmd en geïnterviewd, ieder met een eigen verhaal. Deze verhalen zijn terug te vinden op ontdekdezorg.nl.

De campagne werd uitgerold via social media, online video, radio, outdoor, tv-commercials, display en PR.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken