Ontdek de zorg
- Bureaus
- 6 apr 2020 @ 12:26
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommunicatieCampagnes
- 6 apr 2020 @ 12:26
- Lucas Boon
Het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport lanceerden samen met verschillende stakeholders uit de sector Zorg en Welzijn de campagne 'Ik zorg'.
Doel van de lopende campagne is om Nederland een inkijkje te geven in het werken in de zorg en welzijn-sector en zodoende voldoende instroom van personeel in deze sector te realiseren. De campagne is ontwikkeld door Publicis Groupe.
In de campagne zien we zorg en welzijn-medewerkers onder het motto 'Ik zorg' vertellen over hun werk. Voor de campagne zijn bijna 700 medewerkers gefotografeerd, gefilmd en geïnterviewd, ieder met een eigen verhaal. Deze verhalen zijn terug te vinden op ontdekdezorg.nl.
De campagne werd uitgerold via social media, online video, radio, outdoor, tv-commercials, display en PR.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes