Fashion Week en CS Digital Media: mondkapje anders
- Bureaus
- 29 jul 2020 @ 09:36
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Creatie
- 29 jul 2020 @ 09:36
- Sjaak Hoogkamer
In samenwerking met Amsterdam Fashion Week (AFW) laat CS Digital Media vanaf vandaag zien dat het mondkapje méér is dan alleen een beschermingsmaatregel tegen verspreiding van corona.
Onder de noemer Face it Fashionably laten toonaangevende designers en brands, op verzoek van AFW en CS Digital Media, zien dat een mondkapje anders kan zijn dan de veelvoorkomende blauwwitte uitvoering. Hun creaties worden de komende weken vertoond op de digitale schermen in het OV van Amsterdam en Rotterdam. Het mondkapje is hiermee veranderd in een modeaccessoire.
Anniek Swanenberg, accountmanager CS Digital Media: ‘Met Face it Fashionably willen wij de reizigers inspireren met de fantastische designs van de participerende ontwerpers en merken. In Amsterdam Fashion Week hebben wij de perfecte partner gevonden die onze visie deelt om de reizigers te inspireren met bijzondere mondkapjes. Het mondkapje is een essentieel accessoire waarmee iedereen zich kan onderscheiden.’
Amsterdam Fashion Week (AFW) is een halfjaarlijks evenement dat via modeshows, presentaties en events de Nederlandse mode viert. Amsterdam Fashion Week omarmt jong talent maar biedt ook gevestigde ontwerpers en bestaande labels een podium. Zowel fysiek op verschillende locaties door de stad als virtueel op het platform www.amsterdamfashionweek.nl.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers