Fashion Week en CS Digital Media: mondkapje anders
- Bureaus
- 29 jul 2020 @ 09:36
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Creatie
- 29 jul 2020 @ 09:36
- Sjaak Hoogkamer
In samenwerking met Amsterdam Fashion Week (AFW) laat CS Digital Media vanaf vandaag zien dat het mondkapje méér is dan alleen een beschermingsmaatregel tegen verspreiding van corona.
Onder de noemer Face it Fashionably laten toonaangevende designers en brands, op verzoek van AFW en CS Digital Media, zien dat een mondkapje anders kan zijn dan de veelvoorkomende blauwwitte uitvoering. Hun creaties worden de komende weken vertoond op de digitale schermen in het OV van Amsterdam en Rotterdam. Het mondkapje is hiermee veranderd in een modeaccessoire.
Anniek Swanenberg, accountmanager CS Digital Media: ‘Met Face it Fashionably willen wij de reizigers inspireren met de fantastische designs van de participerende ontwerpers en merken. In Amsterdam Fashion Week hebben wij de perfecte partner gevonden die onze visie deelt om de reizigers te inspireren met bijzondere mondkapjes. Het mondkapje is een essentieel accessoire waarmee iedereen zich kan onderscheiden.’
Amsterdam Fashion Week (AFW) is een halfjaarlijks evenement dat via modeshows, presentaties en events de Nederlandse mode viert. Amsterdam Fashion Week omarmt jong talent maar biedt ook gevestigde ontwerpers en bestaande labels een podium. Zowel fysiek op verschillende locaties door de stad als virtueel op het platform www.amsterdamfashionweek.nl.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

