Gert-Jan Munk vertrekt bij UM

Gert-Jan Munk vertrekt bij UM
  • Bureaus
  • 7 jul 2020 @ 09:58
  • 12476 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Creative director Gert-Jan Munk vertrekt per 1 juli bij UM. Herstructurering en COVID-19 dwingen UM om de conceptuele, creatieve activiteiten op een andere manier te organiseren.

Creatieve mediaoplossingen zoals media partnerships, (branded)content -en influencer trajecten blijven een geïntegreerd onderdeel van de UM-propositie Better Science, Better Art & Better Outcomes.

Hierdoor verandert de rol van creative director en vertrekt Munk.

Munk is creative director bij UM sinds juni 2017 toen hij na 10 jaar freelancen besloot om weer een vaste positie aan te nemen.

Munk: ‘We hebben de afgelopen drie jaar bijzondere dingen gedaan op het snijvlak van media en creatie. Het huwelijk tussen media en creatie is onstuimig dus het was zonder uitzondering spannend en nooit hetzelfde. We hebben sterk werk gemaakt voor onder andere Coca-Cola, Nestlé en Vattenfall. Hier bleek 1 plus 1 ineens 3. Na de herstructurering zie ik daar geen ruimte voor, dus dan is het goed iets anders te gaan doen’.

Managing partner Yvonne Prins: ‘Gert-Jan heeft in drie jaar tijd creatie een duidelijke plek gegeven binnen UM die van grote waarde is. Daar borduren we op voort. De herstructurering brengt focus en gaat ons slagvaardiger maken, zodat we onze klanten nog beter, sneller en efficiënter kunnen helpen met creatieve media -en content oplossingen.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken