Heineken: terug naar de bar
- Bureaus
- 24 jul 2020 @ 15:07
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 24 jul 2020 @ 15:07
- Lucas Boon
Heineken lanceert zijn nieuwe internationale campagne 'Back to the bars', als onderdeel van het initiatief #SocialiseResponsibly. Met de campagne viert het biermerk dat de horeca weer open is en wordt de consument tegelijkertijd herinnerd aan zijn eigen verantwoordelijkheid.
Te weten: alleen door de veiligheidsvoorschriften in 'het nieuwe normaal' te respecteren kan de horeca openblijven en kunnen we blijven genieten van bier uit de tap in de kroeg. De campagne is in samenwerking met Publicis Italy ontwikkeld.
In de tv-commercial zien we 'ervaringen uit het echte leven' waarin de kijker zich moet herkennen. Er is immers maar één ding beter dan een avond uit. Nóg een avond uit, aldus Heineken.
Naast de tv-commercial wordt de campagne uitgerold op YouTube, digitale abri's, social media en Schiphol. Nederland is het eerste land waarin de campagne te zien is.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

