OV lanceert OK-campagne

OV lanceert OK-campagne
  • Bureaus
  • 15 sep 2020 @ 08:19
  • 14421 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Waar je ook naartoe gaat, het is OK met het OV. Zo luidt de pay-off van de nieuwe campagne van Openbaar Vervoer Nederland. De campagne moet reizigers motiveren om weer -op veilige wijze- met het OV te reizen.

De campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko in samenwerking met Initiative en Czar.

Het openbaar vervoer was de eerste plek in Nederland waar per 1 juni 2020 de mondkapjesplicht werd ingevoerd. Dat was even wennen, aldus het OV zelf. Nog altijd vraagt Openbaar Vervoer Nederland de reizigers een mondkapje te dragen, veilige afstand te houden en buiten de drukte te reizen. Zo houden we het OV OK, kortom.

Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, zegt: 'Met deze campagne willen we reizigers inspireren en motiveren om weer met het openbaar vervoer te reizen. Bovendien laten we zien welke maatregelen worden toegepast door de verschillende vervoerders. Zo hopen we een veilig en vertrouwd gevoel over te dragen aan reizend Nederland.'

De campagne wordt uitgerold op televisie, online video, social media en radio.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken