OV lanceert OK-campagne
- Bureaus
- 15 sep 2020 @ 08:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 15 sep 2020 @ 08:19
- Lucas Boon
Waar je ook naartoe gaat, het is OK met het OV. Zo luidt de pay-off van de nieuwe campagne van Openbaar Vervoer Nederland. De campagne moet reizigers motiveren om weer -op veilige wijze- met het OV te reizen.
De campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko in samenwerking met Initiative en Czar.
Het openbaar vervoer was de eerste plek in Nederland waar per 1 juni 2020 de mondkapjesplicht werd ingevoerd. Dat was even wennen, aldus het OV zelf. Nog altijd vraagt Openbaar Vervoer Nederland de reizigers een mondkapje te dragen, veilige afstand te houden en buiten de drukte te reizen. Zo houden we het OV OK, kortom.
Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, zegt: 'Met deze campagne willen we reizigers inspireren en motiveren om weer met het openbaar vervoer te reizen. Bovendien laten we zien welke maatregelen worden toegepast door de verschillende vervoerders. Zo hopen we een veilig en vertrouwd gevoel over te dragen aan reizend Nederland.'
De campagne wordt uitgerold op televisie, online video, social media en radio.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes