Duitse influencers testen Vredestein-autobanden
- Bureaus
- 3 nov 2020 @ 11:10
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - InfluencermarketingCampagnes
- 3 nov 2020 @ 11:10
- Lucas Boon
Bandenfabrikant Vredestein lanceert een nieuwe campagne om zijn 'vierseizoens'-banden onder de aandacht te brengen in Duitsland. Vredestein geniet onder Nederlandse autoliefhebbers al enige tijd bekendheid, nu zijn onze oosterburen aan de beurt om kennis te maken met het merk.
De campagne is ontwikkeld in samenwerking met influencer marketing-bureau 3sixtyfive uit Haarlem en vier Duitse influencers. De campagne moet de sterke punten van Vredestein onderstrepen, zoals veiligheid en vertrouwen, aldus het merk. Doel is om de bekendheid van en het vertrouwen in de autobanden van Vredestein in Duitsland te verhogen.
Voor de campagne stapten de influencers bij een Vredestein-coureur in de auto om zich over het Duitse Nürburgring-circuit te laten slingeren. Op het circuit werden alle vier de seizoenen en verschillende weersomstandigheden nagebootst. Tijdens de rit ondervroegen de influencers elkaar middels een live Q&A. 3sixtyfive laat weten dat de campagne 'een bereik van bijna 2M met een gemiddelde engagement van 4%' heeft gecreëerd.
Bekijk de aftermovie hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
- Team5pm sluit zich aan bij internationaal netwerk Samy
- Mastercard lanceert inclusieve campagne ‘Op Gevoel’
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
Laatste Nieuws
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes