Duitse influencers testen Vredestein-autobanden

- Bureaus
- 3 nov 2020 @ 11:10
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - InfluencermarketingCampagnes
- 3 nov 2020 @ 11:10
- Lucas Boon
Bandenfabrikant Vredestein lanceert een nieuwe campagne om zijn 'vierseizoens'-banden onder de aandacht te brengen in Duitsland. Vredestein geniet onder Nederlandse autoliefhebbers al enige tijd bekendheid, nu zijn onze oosterburen aan de beurt om kennis te maken met het merk.
De campagne is ontwikkeld in samenwerking met influencer marketing-bureau 3sixtyfive uit Haarlem en vier Duitse influencers. De campagne moet de sterke punten van Vredestein onderstrepen, zoals veiligheid en vertrouwen, aldus het merk. Doel is om de bekendheid van en het vertrouwen in de autobanden van Vredestein in Duitsland te verhogen.
Voor de campagne stapten de influencers bij een Vredestein-coureur in de auto om zich over het Duitse Nürburgring-circuit te laten slingeren. Op het circuit werden alle vier de seizoenen en verschillende weersomstandigheden nagebootst. Tijdens de rit ondervroegen de influencers elkaar middels een live Q&A. 3sixtyfive laat weten dat de campagne 'een bereik van bijna 2M met een gemiddelde engagement van 4%' heeft gecreëerd.
Bekijk de aftermovie hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Susan Houben: Polderen is dodelijk... 08-02-2023
- Pierre Humeau nieuwe International... 08-02-2023
- Hightechbedrijf ASML zet spotlight... 08-02-2023
- Center Parcs Europe krijgt nieuwe... 07-02-2023
- Drie nieuwe GVR Coqs d’Honneur... 07-02-2023
- Coq de Grand Honneur voor... 07-02-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day