Upfield investeert in relevante klantrelaties
- Bureaus
- 6 apr 2021 @ 15:10
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 6 apr 2021 @ 15:10
- Sjaak Hoogkamer
De plant-based food company Upfield heeft digital agency Dept aangehaakt om een betere online performance te behalen voor Upfield’s plantaardige spreads en kaasmerken.
De digitale strategie wordt geoptimaliseerd voor de merken Blue Band, Becel, Becel ProActiv, Croma, Violife en Flora Plant.
Dept ondersteunt Upfield bij zowel strategie en uitrol als bij de optimalisatie van campagnes op onder andere social media, search en display.
De full funnel, online-only introductie van het nieuwe product ProActiv Immune was een succesvolle eerste stap, waar met gebruik van verschillende assets per touchpoint de CTR is verdrievoudigd.
Full funnel
Lauren Tolond, head of marketing bij Upfield Nederland: ‘We willen graag ontdekken hoe we nog relevanter voor onze klanten kunnen zijn. Door full funnel te communiceren en nieuwe digitale tactieken toe te passen, laten we digital optimaal bijdragen aan onze merkdoelstellingen en de diepgang die we via deze kanalen kunnen behalen. We verbinden aansprekende content met data en technologie en Dept is daarvoor de perfecte partner om de omnichannel transitie samen mee vorm te geven.’
Hein Strijker, account director bij Dept: ‘In samenwerking met krachtige partners als N=5, Bain&Company en Dentsu hopen we met onze digital-first aanpak een belangrijke bijdrage te leveren aan het activeren en uitbouwen van de relatie tussen Upfield’s merken en de consument.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
- ADCN viert 60 jaar creativiteit01-12-2025
- Schoonenberg kiest voor intieme... 01-12-2025
- De succesformule achter Nederlands... 01-12-2025
- Dentsu Lab Amsterdam focust op... 28-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

