PHNX FST: het alternatief voor Cannes Lions
- Bureaus
- 10 mei 2021 @ 09:15
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Evenement
- 10 mei 2021 @ 09:15
- Lucas Boon
Diverse Nederlandse branchepartijen presenteren PHNX FST, een fysiek reclamefestival dat van 8 tot 10 juli in Zeewolde plaatsvindt. Het festival dient als alternatief voor Cannes Lions, dat vanwege bekende redenen niet doorgaat.
Op een luxueuze camping in Zeewolde (Flevoland) kunnen vakgenoten elkaar drie dagen lang weer op een veilige manier ontmoeten en diverse inhoudelijke workshops en netwerkevenementen bijwonen, aldus de organisatie. PHNX FST is een hybride festival dat zowel online als offline plaatsvindt als onderdeel van de internationale PHNX Awards. Het nationale programmaonderdeel zal fysiek op de camping in Zeewolde gehouden worden, terwijl het internationale gedeelte, zoals de uitreiking van de PHNX Tribute Award, online plaatsvindt.
Het inhoudelijke programma wordt verzorgd door diverse Nederlandse branchepartijen, zoals BvA, VIA, DuPho, Dutch Digital Design, IAA, Jonge Honden, MWG, RAW en YIM.
Nieuwe contacten opdoen
Kyra Roest, organisator van PHNX FST, zegt: 'Na een jaar lang videocalls merken we dat vakgenoten elkaar weer in levende lijve willen ontmoeten. Op die behoefte speelt PHNX FST in: nieuwe contacten opdoen, gelijkgestemden of juist tegenpolen ontmoeten én samen Nederlandse creativiteit naar een hoger plan tillen.'
Inschrijven kan hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation