Xiaomi kiest voor pr-bureau HPB
- Bureaus
- 9 aug 2021 @ 08:07
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwe klantPitches
- 9 aug 2021 @ 08:07
- Ryan Baij
Xiaomi heeft PR-bureau HPB gekozen als samenwerkingspartner voor alle pr-activiteiten in Nederland en België.
Het internationale elektronicabedrijf Xiaomi wil zijn merkbekendheid en merkvoorkeur uitbouwen. Aandacht voor de kwaliteit van de producten, de actieve Xiaomi Fanbase uitbreiden en diens positie als trendsettend merk in smartphones, AioT-producten en oplossingen zijn de belangrijkste pr-doelen van het bedrijf. Ze zijn bovendien uitgeroepen tot grootste smartphone producent ter wereld.
Richard de Borst, Director Xiaomi Benelux, over de samenwerking met HPB: ‘Xiaomi maakt furore als premium brand. We groeien wereldwijd zeer sterk en zetten de toon op het gebied van premium tech. Naast een enorme groep aan Xiaomi Fans is nog niet iedereen bekend met ons en dat gaan we veranderen. We willen graag meer van onszelf laten zien. HPB ziet dat hier een belangrijke behoefte voor ons ligt. Zij hebben een sterk netwerk in tech, entertainment en lifestyle en weten hoe wij onze premium positie verder kunnen uitbouwen. Deze samenwerking past perfect bij onze ambitie om het mooiste, best gewaardeerde en vooral het toonaangevende merk van Europa te worden.’
Jacqueline Bosselaar, oprichter en CEO van HPB is lovend over het bedrijf. ‘Xiaomi is een prachtig bedrijf met een enorme legacy als het gaat om design en innovatie en toegankelijkheid voor iedereen, maar de echte hidden gem is de community. Ontzettend gaaf dat het merk omarmd wordt door de mensen om wie het gaat: zijn gebruikers. Xiaomi Fans zullen daarom ook een belangrijke rol spelen in de verhalen die we vertellen. Wij gaan hun onder meer met storytelling en lokale activaties een podium bieden, en zo het momentum van Xiaomi verder doorzetten.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk 4 keer genomineerd voor...
- Kruidvat wil autoriteit op gebied van beauty worden
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Woedend wint Samsung Climate Solutions pitch
- Chocomel aast op samenwerking met Hak
- ING-campagne rond en in Schiphol draait om ‘unieke verhalen’
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing