Xiaomi kiest voor pr-bureau HPB
- Bureaus
- 9 aug 2021 @ 08:07
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwe klantPitches
- 9 aug 2021 @ 08:07
- Ryan Baij
Xiaomi heeft PR-bureau HPB gekozen als samenwerkingspartner voor alle pr-activiteiten in Nederland en België.
Het internationale elektronicabedrijf Xiaomi wil zijn merkbekendheid en merkvoorkeur uitbouwen. Aandacht voor de kwaliteit van de producten, de actieve Xiaomi Fanbase uitbreiden en diens positie als trendsettend merk in smartphones, AioT-producten en oplossingen zijn de belangrijkste pr-doelen van het bedrijf. Ze zijn bovendien uitgeroepen tot grootste smartphone producent ter wereld.
Richard de Borst, Director Xiaomi Benelux, over de samenwerking met HPB: ‘Xiaomi maakt furore als premium brand. We groeien wereldwijd zeer sterk en zetten de toon op het gebied van premium tech. Naast een enorme groep aan Xiaomi Fans is nog niet iedereen bekend met ons en dat gaan we veranderen. We willen graag meer van onszelf laten zien. HPB ziet dat hier een belangrijke behoefte voor ons ligt. Zij hebben een sterk netwerk in tech, entertainment en lifestyle en weten hoe wij onze premium positie verder kunnen uitbouwen. Deze samenwerking past perfect bij onze ambitie om het mooiste, best gewaardeerde en vooral het toonaangevende merk van Europa te worden.’
Jacqueline Bosselaar, oprichter en CEO van HPB is lovend over het bedrijf. ‘Xiaomi is een prachtig bedrijf met een enorme legacy als het gaat om design en innovatie en toegankelijkheid voor iedereen, maar de echte hidden gem is de community. Ontzettend gaaf dat het merk omarmd wordt door de mensen om wie het gaat: zijn gebruikers. Xiaomi Fans zullen daarom ook een belangrijke rol spelen in de verhalen die we vertellen. Wij gaan hun onder meer met storytelling en lokale activaties een podium bieden, en zo het momentum van Xiaomi verder doorzetten.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers