Nomineren SAN Next Merkenbouwer Accent kan nog tot 3 maart
- Bureaus
- 25 feb 2022 @ 12:48
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MerkenMarketingAwards
- 25 feb 2022 @ 12:48
- Nanny Kuilboer
Het doel van de SAN Next Merkenbouwer Accent is om marketingtalent een podium te geven, te inspireren en te stimuleren. Het aanmelden van kandidaten kan tot en met 2 maart 2022 en iedereen mag nomineren.
Iedereen kan nomineren voor de SAN Next Merkenbouwer Accent
Het is voor iedereen mogelijk om talent te kandideren voor deze titel. Je hoeft alleen een mailtje met een korte motivatie te sturen naar info@sanaccent.nl. In twee juryrondes bepaalt een vakjury onder leiding van René Repko welk talent zich Next Merkenbouwer 2021 mag noemen.
Criteria
Kandidaten zijn maximaal 32 jaar oud, hebben minimaal 3 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland. De SAN Next Merkenbouwer Accent is een initiatief van de Stichting Adverteerdersjury Nederland en wordt ondersteund door Executive Search bureau Top of Minds.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Reckitt kiest WPP Media voor... 07-11-2025
- DA kiest Zuiver Group als nieuwe... 07-11-2025
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

