Stayokay lanceert nieuwe merkcampagne: ‘Stay meer dan okay’
- Bureaus
- 20 jan 2023 @ 08:07
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 jan 2023 @ 08:07
- Michiel van Zaane
Hostelketen Stayokay heeft haar nieuwe merkcampagne ‘Stay meer dan okay’ gelanceerd. Met deze campagne wil de hostelketen mensen bekend maken met het concept van Stayokay en vooroordelen wegnemen.
De campagne loopt tot en met augustus en is te zien op social media en via online advertising. De strategie, het concept en de uitwerking naar de diverse middelen zijn tot stand gekomen in samenwerking met communicatiebureau Dear (part of Make Some Noise Group).
Vooroordelen
‘Daar hebben ze toch alleen slaapzalen?’, of ‘dat biedt toch geen comfort?’. Stayokay bestaat al meer dan negentig jaar en dat levert mooie verhalen en herinneringen op, maar draagt tegelijkertijd bij aan de vooroordelen die men over de hostelketen heeft. Met haar nieuwe merkcampagne beoogt Stayokay een einde te maken aan dit hardnekkig imago. Hierbij richten ze zich specifiek op gezinnen, koppels, vriendengroepen en jongeren die individueel reizen.
De campagne bestaat uit een merkvideo en diverse online advertenties om het vernieuwde Stayokay te laten zien. Liesbeth ten Donkelaar, Marketing & Sales Director bij Stayokay: ‘Bij ons overnacht je op de meest bijzondere plekken. Midden in de natuur, hartje stad, aan het wad of strand. Vanuit je moderne (privé)kamer ligt het avontuur voor de deur. Wij houden niet van poespas, maar zorgen voor een comfortabele basis met alles wat je nodig hebt. We zijn ons bewust van de mensen en wereld om ons heen en daarom werken wij elke dag hard aan een fijn en duurzaam verblijf.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing