LVTPR wordt Charly PR

LVTPR wordt Charly PR
  • Bureaus
  • 23 mrt 2023 @ 11:30
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

LVTPR heet voortaan Charly PR. Het bureau lanceert op 23 maart zijn nieuwe naam, branding en website. Het bureau staat voor geïntegreerde corporate & consumer communicatie.

LVTPR werd in 1994 opgericht als een PR-bureau voor tech en IT, maar vooral de laatste tien jaar verschoof zijn core business richting corporate communicatie en consumer & lifestyle PR. Karolien Hessels, Managing Director Benelux bij Charly PR: ‘Daarbinnen ontwikkelden we expertteams in onder andere crisiscommunicatie, interne communicatie, thought leadership, product PR, influencer relations en digital & contentmarketing. Ook specialiseerden we ons in maatschappelijke awareness-campagnes rond o.a. de ziekte van Crohn, het belang van fairtrade kopen, het lot van vluchtelingen en welzijn op het werk. Nu hebben we ook eindelijk de naam, branding en website die onze feitelijke positionering ook uitstralen.’

Bij de nieuwe branding koos Charly PR bewust voor een lichte, toegankelijke stijl, o.a. via een wit-met-pastelkleurenpalet en ruimtelijke fotografie. De aanhalingstekens die het logo beginnen en afsluiten en ook verder in de overall branding subtiel zijn verwerkt, staan symbool voor de journalistieke storytelling-aanpak die het bureau kenmerkt.  

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken