LVTPR wordt Charly PR
- Bureaus
- 23 mrt 2023 @ 11:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 mrt 2023 @ 11:30
- Michiel van Zaane
LVTPR heet voortaan Charly PR. Het bureau lanceert op 23 maart zijn nieuwe naam, branding en website. Het bureau staat voor geïntegreerde corporate & consumer communicatie.
LVTPR werd in 1994 opgericht als een PR-bureau voor tech en IT, maar vooral de laatste tien jaar verschoof zijn core business richting corporate communicatie en consumer & lifestyle PR. Karolien Hessels, Managing Director Benelux bij Charly PR: ‘Daarbinnen ontwikkelden we expertteams in onder andere crisiscommunicatie, interne communicatie, thought leadership, product PR, influencer relations en digital & contentmarketing. Ook specialiseerden we ons in maatschappelijke awareness-campagnes rond o.a. de ziekte van Crohn, het belang van fairtrade kopen, het lot van vluchtelingen en welzijn op het werk. Nu hebben we ook eindelijk de naam, branding en website die onze feitelijke positionering ook uitstralen.’
Bij de nieuwe branding koos Charly PR bewust voor een lichte, toegankelijke stijl, o.a. via een wit-met-pastelkleurenpalet en ruimtelijke fotografie. De aanhalingstekens die het logo beginnen en afsluiten en ook verder in de overall branding subtiel zijn verwerkt, staan symbool voor de journalistieke storytelling-aanpak die het bureau kenmerkt.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing