Sanex, Colgate, Sissy-Boy en Biodermal kiezen Mooi the agency
- Bureaus
- 30 mrt 2023 @ 10:57
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 mrt 2023 @ 10:57
- Michiel van Zaane
Mooi the agency heeft in het eerste kwartaal van 2023 een aantal nieuwe merken toegevoegd aan het portfolio: Sanex, Colgate, Sissy Boy en Biodermal stellen het bureau aan als vaste PR partner, net als Ipanema, Cruijff en Off The Pitch.
Biodermal, Sissy- Boy, Ipanema, Cruijf en Off The Pitch zetten het Amsterdamse bureau in voor PR, Colgate en Sanex voor social media en content creatie. ‘De pitch voor Biodermal wonnen wij op basis van onze beauty expertise en de knowhow op het gebied van de jonge, digital first generatie die het merk graag wil aanspreken. Merken als Sanex en Colgate wisten we te overtuigen met creatieve influencer marketing en social campagnes. Met Mooi maakt Colgate-Palmolive gelijk een efficiencyslag, aangezien ze ook PR en consumenten activaties bij ons kunnen neerleggen’ zegt co-founder Melissa Slotemaker.
Foto: Founders Mooi the agency Melissa Slotemaker en Sharon van Eeghen-Rosier.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- ipanema
- mooi the agency
- Sissy-Boy
- biodermal
- off the pitch
- portfolio
- cruijf
- sanex
- social media
- content
- colgate
- PR
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

