GoodFellows zoekt echte verbinding
- Bureaus
- 16 mei 2023 @ 08:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 16 mei 2023 @ 08:00
- Sjaak Hoogkamer
TIG Sports, Kumpany, BetterMatter, Crewfood en Eventmakers bundelen hun krachten in GoodFellows. Niels Markensteijn, Norbert Chevalier en Jan Paul de Wildt zijn de initiatiefnemers achter het gelanceerde collectief.
GoodFellows is naar hun eigen zeggen ‘een bureaunetwerk dat koploper wil zijn in één gedeelde specialiteit: live-ervaring en alle daaraan verbonden marketingcommunicatie en diensten.’
Op de foto boven v.l.n.r: Jan Paul de Wildt, Norbert Chevalier en Niels Markensteijn.
‘Voor events en merken ligt de lat steeds hoger om zich op innovatieve wijze te verbinden met doelgroepen en domeinen. De behoefte aan live-contact wordt alleen maar groter. On- en offline versmelten steeds meer, maar échte verbinding tussen mensen, merken en hun gedeelde passies ontstaat in onze ogen het best in die veranderende live-wereld’, legt Jan Paul de Wildt, eigenaar van Kumpany uit.
De GoodFellows-bureaus zijn volgens De Wildt gespecialiseerd in het maken van die verbinding. ‘Vanuit hun afzonderlijke expertises zijn ze gezamenlijk in staat om de hele keten van strategie, creatie en productie rondom live-ervaring te faciliteren.’
Diensten variëren van het organiseren van toonaangevende events, merkactivatie, (video)content, campagnes en crewcatering tot vrijwilligersmanagement.
De bureaus brengen jaren ervaring mee in sport, entertainment, kunst en cultuur, maatschappelijke doelen en brand events.
De bureaus zijn medeorganisator van of nauw betrokken bij internationale evenementen als het KLM Open (golf), EK’s en WK’s, de Dutch Grand Prix en concepten als Huis van Oranje en Olympic Festival. Ze ontwikkelen merkactivaties voor klanten als NS, VodafoneZiggo, Nespresso, HBOMax en Holland Casino.
‘De Fellows blijven zelfstandige bureaus met eigen labels, klanten en management,’ verklaart Niels Markensteijn, partner van TIG Sports. ‘Door de samenwerking wordt het makkelijker om klanten een breder dienstenpakket aan te bieden. Ook betekent bundeling efficiency, ontzorging, een groter netwerk en meer slagkracht om grotere en diversere projecten aan te nemen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

