GoodFellows zoekt echte verbinding
- Bureaus
- 16 mei 2023 @ 08:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 16 mei 2023 @ 08:00
- Sjaak Hoogkamer
TIG Sports, Kumpany, BetterMatter, Crewfood en Eventmakers bundelen hun krachten in GoodFellows. Niels Markensteijn, Norbert Chevalier en Jan Paul de Wildt zijn de initiatiefnemers achter het gelanceerde collectief.
GoodFellows is naar hun eigen zeggen ‘een bureaunetwerk dat koploper wil zijn in één gedeelde specialiteit: live-ervaring en alle daaraan verbonden marketingcommunicatie en diensten.’
Op de foto boven v.l.n.r: Jan Paul de Wildt, Norbert Chevalier en Niels Markensteijn.
‘Voor events en merken ligt de lat steeds hoger om zich op innovatieve wijze te verbinden met doelgroepen en domeinen. De behoefte aan live-contact wordt alleen maar groter. On- en offline versmelten steeds meer, maar échte verbinding tussen mensen, merken en hun gedeelde passies ontstaat in onze ogen het best in die veranderende live-wereld’, legt Jan Paul de Wildt, eigenaar van Kumpany uit.
De GoodFellows-bureaus zijn volgens De Wildt gespecialiseerd in het maken van die verbinding. ‘Vanuit hun afzonderlijke expertises zijn ze gezamenlijk in staat om de hele keten van strategie, creatie en productie rondom live-ervaring te faciliteren.’
Diensten variëren van het organiseren van toonaangevende events, merkactivatie, (video)content, campagnes en crewcatering tot vrijwilligersmanagement.
De bureaus brengen jaren ervaring mee in sport, entertainment, kunst en cultuur, maatschappelijke doelen en brand events.
De bureaus zijn medeorganisator van of nauw betrokken bij internationale evenementen als het KLM Open (golf), EK’s en WK’s, de Dutch Grand Prix en concepten als Huis van Oranje en Olympic Festival. Ze ontwikkelen merkactivaties voor klanten als NS, VodafoneZiggo, Nespresso, HBOMax en Holland Casino.
‘De Fellows blijven zelfstandige bureaus met eigen labels, klanten en management,’ verklaart Niels Markensteijn, partner van TIG Sports. ‘Door de samenwerking wordt het makkelijker om klanten een breder dienstenpakket aan te bieden. Ook betekent bundeling efficiency, ontzorging, een groter netwerk en meer slagkracht om grotere en diversere projecten aan te nemen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

