Louwman & Parqui kiest voor Validators voor verhogen brand salience
- Bureaus
- 21 jun 2023 @ 11:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PitchesZakelijk
- 21 jun 2023 @ 11:00
- Peter van Woensel Kooy
Louwman & Parqui heeft na een uitvoerig pitchtraject gekozen voor Validators om de brand salience van verschillende merken te verhogen. Om de communicatie rondom de merken Toyota en Lexus naar een hoger niveau te tillen, was Louwman & Parqui op zoek naar een geschikte marktonderzoekpartner.
Validators kondigt met trots aan de pitch voor Louwman & Parqui te hebben gewonnen. Het bureau kijkt ernaar uit om samen te werken met deze importeur van gerenommeerde merken als Toyota en Lexus, en om een succesvol partnership op te bouwen.
Vanuit haar unieke Brand Growth-methode zal Validators merk-, campagne- en creatieonderzoek uitvoeren en koppelen. Data gedreven inzichten en expertise in de automobielsector zullen bijdragen aan het versterken van de positie van de diverse merken van Louwman & Parqui.
Luuk Maes, Head of Marketing Communication bij Louwman & Parqui: 'De visie en bevlogenheid van Validators werkt aanstekelijk. Wij kijken ernaar uit om vanuit de inzichten van Validators de merken naar een volgend niveau te brengen.'
Bart Massa, Managing Director van Validators Insights: 'Het winnen van de pitch voor Louwman & Parqui is een geweldige prestatie voor ons team. We zijn enorm trots en verheugd om met zo’n gerenommeerde organisatie een partnership op te mogen bouwen. De plannen voor de diverse merken spreken ons enorm aan, en wij kunnen de handvatten leveren om de verdere ontwikkeling van de merken vorm te geven.'
(PvWK, beeld: Toyota / Flickr)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers