Louwman & Parqui kiest voor Validators voor verhogen brand salience

- Bureaus
- 21 jun 2023 @ 11:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PitchesZakelijk
- 21 jun 2023 @ 11:00
- Peter van Woensel Kooy
Louwman & Parqui heeft na een uitvoerig pitchtraject gekozen voor Validators om de brand salience van verschillende merken te verhogen. Om de communicatie rondom de merken Toyota en Lexus naar een hoger niveau te tillen, was Louwman & Parqui op zoek naar een geschikte marktonderzoekpartner.
Validators kondigt met trots aan de pitch voor Louwman & Parqui te hebben gewonnen. Het bureau kijkt ernaar uit om samen te werken met deze importeur van gerenommeerde merken als Toyota en Lexus, en om een succesvol partnership op te bouwen.
Vanuit haar unieke Brand Growth-methode zal Validators merk-, campagne- en creatieonderzoek uitvoeren en koppelen. Data gedreven inzichten en expertise in de automobielsector zullen bijdragen aan het versterken van de positie van de diverse merken van Louwman & Parqui.
Luuk Maes, Head of Marketing Communication bij Louwman & Parqui: 'De visie en bevlogenheid van Validators werkt aanstekelijk. Wij kijken ernaar uit om vanuit de inzichten van Validators de merken naar een volgend niveau te brengen.'
Bart Massa, Managing Director van Validators Insights: 'Het winnen van de pitch voor Louwman & Parqui is een geweldige prestatie voor ons team. We zijn enorm trots en verheugd om met zo’n gerenommeerde organisatie een partnership op te mogen bouwen. De plannen voor de diverse merken spreken ons enorm aan, en wij kunnen de handvatten leveren om de verdere ontwikkeling van de merken vorm te geven.'
(PvWK, beeld: Toyota / Flickr)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN grote winnaar bij SAN Accenten 2024
- Bol helpt vakantiestress te fixen
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- Becel zet hartgezondheid centraal met nieuwe campagne
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
Laatste Nieuws
- TheFork kiest Team Lewis voor... 17-06-2025
- The Family en Open Now fuseren tot... 17-06-2025
- Natwerk kiest Dawn als nieuw... 16-06-2025
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich... 16-06-2025
- Nierstichting gooit het roer om met... 16-06-2025
- Marktplaats oppert upgrade van je auto16-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation