Benu lanceert nieuwe merkcampagne

- Bureaus
- 13 sep 2024 @ 10:15
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 13 sep 2024 @ 10:15
- Michiel van Zaane
Zorgverlener Benu lanceert haar vernieuwde merkcampagne ‘Ieder mens, andere zorg’. De campagne – die draait om méér persoonlijke zorg, aandacht en gemak - moet klanten bewuster laten kiezen voor Benu.
Benu is vooral bekend als apotheekketen (345 filialen). Met ruim 3,4 miljoen klanten en 3.500 medewerkers is de keten een van de grootste zorgverleners in Nederland. Het aanbod strekt van medicijnen, medische hulpmiddelen en zelfzorgproducten tot leefstijladvies. In de campagne worden verschillende services uitgelicht. Zo kunnen klanten gebruikmaken van het Inloopspreekuur, voor vragen over medicijngebruik en bijvoorbeeld bijwerkingen. Met de Mijn Benu-app kunnen klanten onder meer herhaalbestellingen doen of een recept volgen.
De campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau True Ideas en wordt uitgerold op radio, online video, social media, Videoland, HBO Max en Skyshowtime.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 117 nominaties: brede spreiding met... 24-03-2025
- Prazeres United lanceert... 24-03-2025
- NL Alert zet humor in voor gevoel... 24-03-2025
- Rabobank speelt in op woningnood met... 24-03-2025
- Vier nieuwe gezichten bij Gardeners 21-03-2025
- Ontmoet Bobbie en haar familie21-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center