Gall & Gall en Natwerk lanceren eerste gezamenlijke merkactivatie

- Bureaus
- 11 apr 2025 @ 16:53
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 apr 2025 @ 16:53
- Kel Koenen
Gall & Gall en Natwerk trappen hun samenwerking af met een opvallende merkactivatie: de tijdelijke pop-up ‘Beachclub Bisous’ aan de Cornelis Schuytstraat in Amsterdam. De winkel, omgetoverd tot zomerse beachclub, markeert niet alleen de start van het roséseizoen, maar ook de officiële lancering van de nieuwe rosé Bisous, ontwikkeld door Bas Smit en Nicolette van Dam.
De tijdelijke ‘beachclub’ (lees ook het nieuwsbericht over de feestelijke opening) is vormgegeven in de sfeer van de Franse Rivièra en moet bezoekers inspireren om meer uit grote én kleine momenten te halen – met de juiste sfeer en aandacht. De activatie is de eerste zichtbare uiting van de nieuwe merkstrategie die Gall & Gall samen met Natwerk ontwikkelde.
De samenwerking tussen Natwerk en Gall & Gall ontstond na een bureauoriëntatie in het najaar van 2024. Natwerk is sindsdien verantwoordelijk voor de creatieve invulling van de vernieuwde merkstrategie, waaronder een nieuwe visuele identiteit en diverse campagnes en activaties. ‘De samenwerking met Natwerk is voor ons de perfecte manier om de vernieuwde koers van Gall & Gall zichtbaar te maken’, vertelt Joris Lak, CMO bij Gall & Gall. ‘Met Beachclub Bisous geven we onze missie meteen een tastbare vorm en laten we zien waar we als merk voor staan.’
Ook bij Natwerk is het enthousiasme groot. Hanneke Rikveld, CSD bij het bureau: ‘Voor Natwerk is dit een droomopdracht. Samen met Gall & Gall willen we mensen inspireren om vaker bewust stil te staan bij momenten en er écht van te genieten – in het hier en nu.’ Voor de visuele stijl van de activatie is samengewerkt met Nieuwe Dag Agency, dat verantwoordelijk was voor de vormgeving en look & feel van het merk Bisous.
Met ‘Beachclub Bisous’ zetten Gall & Gall en Natwerk de toon voor een nieuwe, meer belevingsgerichte koers waarin creativiteit en activatie centraal staan. De pop-up store is tijdelijk geopend en moet consumenten niet alleen verrassen, maar ook uitnodigen om het zomerse gevoel in huis te halen – glas rosé in de hand.
Credits
Klant: Gall & Gall – Nienke van de Streek, Joris Lak, Arne Stolwijk, Wieke van Dijk
Bureau: Natwerk
Visuele identiteit Bisous: Nieuwe Dag Agency
Decor: Verlaan maakt het mooier
Signing store: Levanto
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

