Biografie Na meer dan tien jaar ervaring in het pr- en communicatievak, ben ik voor mezelf begonnen. Wat ooit een eenmanszaak was, is nu een volwassen pr- en contentmarketingorganisatie met meerdere pr-en (content)marketingmedewerkers. Ik heb niets met traditionele pr en probeer continu met mijn collega’s na te denken over hoe we onze opdrachtgevers beter van dienst kunnen zijn. Zo hebben we het afgelopen jaar diverse methodes ontwikkeld voor het meten van de resultaten van pr en contentmarketing. Al onze content is geoptimaliseerd voor SEO. Niet alleen als het gaat om het schrijven van deze content, maar ook dankzij technologieën zoals HTML. Bovendien adviseren we over de manier waarop organisaties pr kunnen inbedden in hun gehele marketingstrategie. En het allerleukste is nog steeds: het bedenken van een insteek die zowel bij de klant als bij het medium past.
Aleksandra Andjelic
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing