Biografie Na meer dan tien jaar ervaring in het pr- en communicatievak, ben ik voor mezelf begonnen. Wat ooit een eenmanszaak was, is nu een volwassen pr- en contentmarketingorganisatie met meerdere pr-en (content)marketingmedewerkers. Ik heb niets met traditionele pr en probeer continu met mijn collega’s na te denken over hoe we onze opdrachtgevers beter van dienst kunnen zijn. Zo hebben we het afgelopen jaar diverse methodes ontwikkeld voor het meten van de resultaten van pr en contentmarketing. Al onze content is geoptimaliseerd voor SEO. Niet alleen als het gaat om het schrijven van deze content, maar ook dankzij technologieën zoals HTML. Bovendien adviseren we over de manier waarop organisaties pr kunnen inbedden in hun gehele marketingstrategie. En het allerleukste is nog steeds: het bedenken van een insteek die zowel bij de klant als bij het medium past.
Aleksandra Andjelic
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Mysteryland onderzoekt in docu diepere betekenis van festivals
- Gen Z online vol zelfvertrouwen, offline minder
- Bol lanceert videoreeks om leesplezier kinderen te vergroten
- Cartoon Network wil kinderen bewust maken van belang water
- Fenix-auteur Van Bellen over RoXY legacy: 'Laat je niet...
- #Chatsafe helpt jongeren veilig praten over zelfdoding
Laatste Nieuws
- Bol lanceert videoreeks om... 13-06-2024
- Fenix-auteur Van Bellen over RoXY... 12-06-2024
- Gen Z online vol zelfvertrouwen,... 11-06-2024
- #Chatsafe helpt jongeren veilig... 11-06-2024
- Mysteryland onderzoekt in docu... 07-06-2024
- Cartoon Network wil kinderen bewust... 04-06-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing