Hema lanceert in-house studio
- Content
 - 5 apr 2019 @ 14:09
 - Link
 - 
  
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Content
 
- 5 apr 2019 @ 14:09
 - Lucas Boon
 
De warenhuisketen gaat content in-house produceren in de zogenoemde Hema Studio. De beelden moeten een verrijking voor de producten op hema.nl betekenen.
Hema werkt hiervoor samen met eigen stylisten en fotografen. Ook is het een eigen modellenbureau genaamd hemasupermodel.nl gestart.
Tjeerd Jegen, CEO van Hema, laat weten: 'In onze ambitie om een wereldwijd merk te worden, is deze studio een logische vervolgstap.'
Janneke Kragt, manager content, voegt daaraan toe: 'In deze studio gaan we omni-channel beelden maken die in alle kanalen gebruikt kunnen worden.'
De studio is gevestigd in het support office van Hema, wat maakt dat de beeldbewerkers minder uren nodig hebben om de 'vrijstaand' geschoten beelden te bewerken.
- 
Lucas Boon
 - Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
 - Functie: redacteur
 - Website:https://www.marketingtribune.nl
 - Profiel »
 
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
 - Inschrijven
 
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
 - ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
 
Meest gelezen
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
 - Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
 - Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
 - Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
 - GPCM feestavond nadert 6 november: kom ook!
 - 'Verborgen Parels' zet met marketing paddenstoelen op de kaart
 
Laatste Nieuws
- GPCM feestavond nadert 6 november:... 30-10-2025
 - 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
 - Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
 - Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
 - Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
 - Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
 
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
 - Klaar voor Black Friday?
 - De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
 - Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
 - Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
 - The State of AI in Customer Experience 2025
 

