Influentials start TikTok-marktplaats
- Content
- 2 dec 2019 @ 12:23
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentInfluencermarketingSocial media
- 2 dec 2019 @ 12:23
- Redactie Contentmarketing
De Rotterdamse influencer scale-up Influentials gaat zich naast Instagram ook richten op het snelgroeiende social media-platform TikTok.
Met de software van Influentials kunnen bedrijven via een marktplaats toegang krijgen tot data van influencers. Met ingang van het nieuwe jaar zullen de eerste TikTok-campagnes via Influentials live gaan. Het platform is naar eigen zeggen de eerste Nederlandse marktplaats die zich op TikTok richt.
Met het nieuwe initiatief hoopt Influentials transparantie voor zowel merk als influencer te creëren. Sharon Klaver, partner & COO Influentials (foto), laat weten: 'Internationale merken als Coca-Cola, LG en Calvin Klein maken al gebruik van TikTok, wat maakt dat wij ook voor onze opdrachtgevers dit platform toegankelijk te maken. Elk nieuw social medium brengt weer nieuwe regels met zich mee, Influentials wil hierin de online oplossing bieden tussen bedrijven en influencers. Dit creëert mooie samenwerkingen die langer stand houden en minder tijd kosten.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Stayokay en WPK ontwikkelen nieuw... 28-08-2024
- Toyota wil sporten voor mensen met... 28-08-2024
- 25 september deadline inzenden Grand... 27-08-2024
- Duurzaam nieuws op meer dan 600... 15-08-2024
- Eredivisie: "Goedkoopste doelpunt... 15-08-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing