Influentials start TikTok-marktplaats

Influentials start TikTok-marktplaats
  • Content
  • 2 dec 2019 @ 12:23
  • 10714 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentInfluencermarketingSocial media

De Rotterdamse influencer scale-up Influentials gaat zich naast Instagram ook richten op het snelgroeiende social media-platform TikTok.

Met de software van Influentials kunnen bedrijven via een marktplaats toegang krijgen tot data van influencers. Met ingang van het nieuwe jaar zullen de eerste TikTok-campagnes via Influentials live gaan. Het platform is naar eigen zeggen de eerste Nederlandse marktplaats die zich op TikTok richt.

Met het nieuwe initiatief hoopt Influentials transparantie voor zowel merk als influencer te creëren. Sharon Klaver, partner & COO Influentials (foto), laat weten: 'Internationale merken als Coca-Cola, LG en Calvin Klein maken al gebruik van TikTok, wat maakt dat wij ook voor onze opdrachtgevers dit platform toegankelijk te maken. Elk nieuw social medium brengt weer nieuwe regels met zich mee, Influentials wil hierin de online oplossing bieden tussen bedrijven en influencers. Dit creëert mooie samenwerkingen die langer stand houden en minder tijd kosten.'

Lees ook: Nederland heeft 1 miljoen TikTok-gebruikers

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken