Influentials start TikTok-marktplaats
- Content
- 2 dec 2019 @ 12:23
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentInfluencermarketingSocial media
- 2 dec 2019 @ 12:23
- Redactie Contentmarketing
De Rotterdamse influencer scale-up Influentials gaat zich naast Instagram ook richten op het snelgroeiende social media-platform TikTok.
Met de software van Influentials kunnen bedrijven via een marktplaats toegang krijgen tot data van influencers. Met ingang van het nieuwe jaar zullen de eerste TikTok-campagnes via Influentials live gaan. Het platform is naar eigen zeggen de eerste Nederlandse marktplaats die zich op TikTok richt.
Met het nieuwe initiatief hoopt Influentials transparantie voor zowel merk als influencer te creëren. Sharon Klaver, partner & COO Influentials (foto), laat weten: 'Internationale merken als Coca-Cola, LG en Calvin Klein maken al gebruik van TikTok, wat maakt dat wij ook voor onze opdrachtgevers dit platform toegankelijk te maken. Elk nieuw social medium brengt weer nieuwe regels met zich mee, Influentials wil hierin de online oplossing bieden tussen bedrijven en influencers. Dit creëert mooie samenwerkingen die langer stand houden en minder tijd kosten.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Hertog Jan lanceert docu over... 21-11-2025
- Melitta lanceert campagne ‘Always up... 21-11-2025
- Kerst 2025: Kind met sproetjes en... 20-11-2025
- Zero Gravity Drone eert hoofdstad... 19-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
- Karvan Cevitam, Hema en Somention... 06-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

