Mauro Porcini van Pepsico spreekt op Pentawards Live
- Design
- 11 dec 2018 @ 10:45
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging design
- 11 dec 2018 @ 10:45
- Nanny Kuilboer
Op 13 februari 2019 vindt het nieuwe internationale packaging design-event Pentawards Live - plaats in de Passenger Terminal Amsterdam. Op Pentawards Live wordt op basis van de verpakkingsprijszen Pentawards een link gelegd tussen design, brand, packaging én de technologieën die dit ondersteunen.
Mauro Porcini is sinds 2012 als eerste Chief Design Officer aangesteld bij PepsiCo. Hij is verantwoordelijk voor een nieuwe benadering van innovatie met design. Dit heeft een belangrijke impact op de productplatforms en merken van het bedrijf, waaronder Pepsi, Lay's, Gatorade, Tropicana, Doritos, Cheetos en Quaker. Tijdens de Pentawards conferentie geeft Mauro zijn visie op de toekomst en het belang van design. De titel van zijn presentatie luidt dan ook: The business world needs design more than ever!
Pentawards Live vindt plaats op 13 februari 2019 in de Passenger Terminal Amsterdam. Meer informatie is te vinden op www.pentawardslive.nl.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 6 architecten- en... 10-09-2025
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes