Mauro Porcini van Pepsico spreekt op Pentawards Live
- Design
- 11 dec 2018 @ 10:45
- 7321 x gelezen
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - Packaging design
- 11 dec 2018 @ 10:45
- 7321 x gelezen
- Nanny Kuilboer
Op 13 februari 2019 vindt het nieuwe internationale packaging design-event Pentawards Live - plaats in de Passenger Terminal Amsterdam. Op Pentawards Live wordt op basis van de verpakkingsprijszen Pentawards een link gelegd tussen design, brand, packaging én de technologieën die dit ondersteunen.
Mauro Porcini is sinds 2012 als eerste Chief Design Officer aangesteld bij PepsiCo. Hij is verantwoordelijk voor een nieuwe benadering van innovatie met design. Dit heeft een belangrijke impact op de productplatforms en merken van het bedrijf, waaronder Pepsi, Lay's, Gatorade, Tropicana, Doritos, Cheetos en Quaker. Tijdens de Pentawards conferentie geeft Mauro zijn visie op de toekomst en het belang van design. De titel van zijn presentatie luidt dan ook: The business world needs design more than ever!
Pentawards Live vindt plaats op 13 februari 2019 in de Passenger Terminal Amsterdam. Meer informatie is te vinden op www.pentawardslive.nl.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Stem mee Wie gunt u een jaar lang... 14-01-2021
- What Design Can Do lanceert No Waste... 12-01-2021
- Take Back is herbruikbare verpakking... 12-01-2021
- Burger King lanceert nieuwe visuele... 08-01-2021
- Nieuw logo Kia staat voor innovatie06-01-2021
- [designpanel] Catawiki door Dentsu... 31-12-2020
MarketingTribune Events
- 22jan 2021
Inschrijven Shopping Awards 2021
- 25mrt 2021
Uitreiking Shopping Awards