Mauro Porcini van Pepsico spreekt op Pentawards Live

Mauro Porcini van Pepsico spreekt op Pentawards Live
  • Design
  • 11 dec 2018 @ 10:45
  • 6965 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Packaging

Op 13 februari 2019 vindt het nieuwe internationale packaging design-event Pentawards Live - plaats in de Passenger Terminal Amsterdam. Op Pentawards Live wordt op basis van de verpakkingsprijszen Pentawards een link gelegd tussen design, brand, packaging én de technologieën die dit ondersteunen.

Mauro Porcini is sinds 2012 als eerste Chief Design Officer aangesteld bij PepsiCo. Hij is verantwoordelijk voor een nieuwe benadering van innovatie met design. Dit heeft een belangrijke impact op de productplatforms en merken van het bedrijf, waaronder Pepsi, Lay's, Gatorade, Tropicana, Doritos, Cheetos en Quaker. Tijdens de Pentawards conferentie geeft Mauro zijn visie op de toekomst en het belang van design. De titel van zijn presentatie luidt dan ook: The business world needs design more than ever!

Pentawards Live vindt plaats op 13 februari 2019 in de Passenger Terminal Amsterdam. Meer informatie is te vinden op www.pentawardslive.nl.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken