Tijdelijk echte koeien op packaging Milka
- Design
- 23 dec 2019 @ 11:04
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging designMaatschappij
- 23 dec 2019 @ 11:04
- Nanny Kuilboer
De paarse koe Lila van de Milka-verpakkingen heeft Kerstvakantie en wordt tijdelijk vervangen door Gerda, Katja, Lola, Marisa en Moocha. Milka wil uit hun naam alle koeien eren voor hun aandeel in de Milka-chocolade. In Duitsland wordt de campagne niet goed ontvangen, meldt wuv.de.
Gerda, Moocha, Marisa, Lola en Katja spelen de hoofdrol in de huidige marketingcampagne. De binnenkant van de verpakkingen toont informatie van het desbetreffende koeienras. De koeien worden minder goed ontvangen dan gehoopt. Duitse consumenten laten zich op Instagram nogal negatief uit over de campagne en noemen het bedrog: ‘Cynisch en smaakloos. Alsof de Milka-koeien lieve namen hebben en op romantische boerderijen wonen.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Greenwheels: nieuwe auto’s en nieuwe... 30-04-2024
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing