Tijdelijk echte koeien op packaging Milka
- Design
- 23 dec 2019 @ 11:04
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging designMaatschappij
- 23 dec 2019 @ 11:04
- Nanny Kuilboer
De paarse koe Lila van de Milka-verpakkingen heeft Kerstvakantie en wordt tijdelijk vervangen door Gerda, Katja, Lola, Marisa en Moocha. Milka wil uit hun naam alle koeien eren voor hun aandeel in de Milka-chocolade. In Duitsland wordt de campagne niet goed ontvangen, meldt wuv.de.
Gerda, Moocha, Marisa, Lola en Katja spelen de hoofdrol in de huidige marketingcampagne. De binnenkant van de verpakkingen toont informatie van het desbetreffende koeienras. De koeien worden minder goed ontvangen dan gehoopt. Duitse consumenten laten zich op Instagram nogal negatief uit over de campagne en noemen het bedrog: ‘Cynisch en smaakloos. Alsof de Milka-koeien lieve namen hebben en op romantische boerderijen wonen.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation