Tijdelijk echte koeien op packaging Milka
- Design
- 23 dec 2019 @ 11:04
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging designMaatschappij
- 23 dec 2019 @ 11:04
- Nanny Kuilboer
De paarse koe Lila van de Milka-verpakkingen heeft Kerstvakantie en wordt tijdelijk vervangen door Gerda, Katja, Lola, Marisa en Moocha. Milka wil uit hun naam alle koeien eren voor hun aandeel in de Milka-chocolade. In Duitsland wordt de campagne niet goed ontvangen, meldt wuv.de.
Gerda, Moocha, Marisa, Lola en Katja spelen de hoofdrol in de huidige marketingcampagne. De binnenkant van de verpakkingen toont informatie van het desbetreffende koeienras. De koeien worden minder goed ontvangen dan gehoopt. Duitse consumenten laten zich op Instagram nogal negatief uit over de campagne en noemen het bedrog: ‘Cynisch en smaakloos. Alsof de Milka-koeien lieve namen hebben en op romantische boerderijen wonen.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

