Honda wint Red Dot Awards voor elke productcategorie
- Design
- 31 mrt 2022 @ 10:22
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 31 mrt 2022 @ 10:22
- Sjaak Hoogkamer
Honda's nieuwe HR-V e-HEV compacte SUV, NT1100-motorfiets, ADV350 'adventure' scooter en EU32i-generator hebben allemaal de Red Dot Award in de wacht gesleept.
Het is de award voor 'Product Design 2022' en de eerste keer voor Honda om deze prijs te ontvangen voor alle productcategorieën. Deze onderscheiding wordt alleen toegekend aan producten die uitblinken in ontwerpkwaliteit en innovatie.
Het label 'Red Dot Winnaar' staat internationaal bekend als een van de meest gewilde kwaliteitskeurmerken voor productdesign. De jaarlijkse prijzen worden bepaald door een panel van 50 internationale experts die elke inzending testen, evalueren en bespreken, waarbij de beoordelingscriteria elk jaar opnieuw worden beoordeeld en aangepast.
Toshinobu Minami, Chief Operating Officer, Design Center bij Honda in een reactie: ‘Wij geloven dat de award het resultaat is van het realiseren van Honda's wens 'om mensen te dienen met technologie, ideeën en ontwerp via onze producten'. Dat is toch een belangrijk principe sinds de oprichting van het bedrijf. We zullen verrassing en plezier blijven bieden aan onze klanten.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

