Biografie Albert geeft als algemeen directeur niet alleen leiding aan Crossmarks, maar is persoonlijk betrokken bij alle klanten. Vanuit zijn passie voor retail helpt hij merken om continu van nu te zijn en aansluiting te vinden bij de wensen van de consument van vandaag. Daarbij inspireert hij klanten graag met een energiek enthousiasme, onconventionele ideeën en out-of-the-box oplossingen. Geheel volgens zijn motto: als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Inmiddels heeft hij al vele retailers geholpen om hun plek in het snel veranderende retaillandschap te vinden – en tot een heldere visie te komen om hun merk- en retailformule te optimaliseren. Nieuwe markt- en retailinzichten weet hij razendsnel om te zetten naar (strategische) adviezen, kansen en ideeën voor klanten. Dit deed hij onder meer voor marktleiders als Agri Retail, Auping, Baderie, Bruynzeel, Eneco en Fair Play. Als echte ‘challenger’ gelooft Albert heilig in uitdagen en uitgedaagd worden.
Zo prikkelt hij klanten én medewerkers voortdurend om het beste uit zichzelf te halen en te blijven groeien. Op weg naar één gezamenlijk doel: het beste resultaat.