Marktleider in badkamerbranche pioniert met stadswinkel
- Food-en-retail
- 17 jun 2015 @ 00:01
- Link
-
Albert Top
algemeen directeur
Crossmarks - Winkelen
- 17 jun 2015 @ 00:01
- Albert Top
Voor steeds meer consumenten worden meubelboulevards en andere perifere retaillocaties minder aantrekkelijk. Daarnaast moet er slimmer omgegaan worden met kosten voor de huisvesting en het personeel. Het gaat om meer beleving en rendement op minder vierkante meters. Deze consumenten- en marktontwikkelingen zijn vormend geweest voor het ontwikkelen van de nieuwe retailvisie op Baderie, die is vertaald naar de eerste Baderie stadswinkel. De Baderie stadswinkel is geopend in 2014.
Samengaan van retailvisie en merkstrategie
Deze nieuwe Rotterdamse stadsvestiging van Baderie is ontwikkeld vanuit een nieuwe retailvisie en sluit naadloos aan op de strategische keuze om niet langer te focussen op losse producten, maar op het meest comfortabele aankoopproces. Elke badkamer is een unieke samenstelling van vele onderdelen. Baderie inspireert, adviseert, ontwerpt en installeert de badkamer die exact aansluit op jouw wensen en situatie. En daar is geen groot aantal voorbeeldopstellingen voor nodig.
De studio centraal
In de traditionele showroom staat een groot aantal badkameropstellingen centraal en daar zijn veel vierkante meters voor nodig. Maar jouw badkamer zit er zelden bij, want jouw situatie (ruimte, levensfase, smaak, budget etc.) is uniek. In de Baderie stadswinkel zijn de vele badkameropstellingen ingeruild voor een goed uitgeruste ontwerpstudio met een bibliotheek van stalen om samen met de Baderie adviseur tot de beste keuzes voor jouw unieke badkamer te komen. Met ruime tekentafels om on the spot te kunnen schetsen en beeldschermen om het 3D ontwerp te bekijken. En slechts een aantal opstellingen om bijvoorbeeld te kunnen beleven hoeveel ruimte je nodig hebt voor een dubbele douche. Gevestigd in de stadcentra wat hogere vestigingskosten met zich mee brengt, maar de besparing op het aantal vierkante meters en benodigd personeel weegt daar tegenop.
Bereid meer te betalen
Met Baderie stadswinkel spreekt Baderie een klantgroep aan die beter weet wat zij wil. Consumenten zijn steeds meer op zoek naar maatwerk. Geen badkamer die ook bij de buren staat, maar van massa naar mij. Deze consument is ook bereid wat meer te betalen voor een badkamer op maat en een comfortabel aankoopproces. Baderie stadswinkel zal in 2015 doorontwikkeld worden en uitgerold naar minstens zeven andere grote steden
Albert Top
retailstrateeg en algemeen directeur Crossmarks
Foto-impressie Baderie:
-
Albert Top
- Werkt bij: Crossmarks
- Functie: algemeen directeur
- Website:http://www.crossmarks.nl/
- Profiel »
- Baderie
- klantgroep
- meer
- badkamer
- betalen
- douche
- winkel
- comfortabel
- retail
- aankoopproces
- buren
- water
- Baderie Boutique
- van massa naar mij
- huis
- maatwerk
- consument
- wc
- bad
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kleine campagne Heinz tegen groot probleem
- [column] Battle of the smartphones
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt winkeldiefstal onder...
- Dennis van de Sande van Royal Swinkels: 'Mark Ritson's...
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing