The Burberry Beauty Box: eerste conceptstore in zijn soort!
- Food-en-retail
- 24 dec 2015 @ 11:14
- Link
-
Albert Top
algemeen directeur
Crossmarks - Instore marketingInnovatieInspiratie
- 24 dec 2015 @ 11:14
- Albert Top
Midden in Covent Garden heeft het iconische Britse merk Burberry haar nieuwste conceptstore ‘The Burberry Beauty Box’ geopend. Een opvallende verschijning mag de nieuwste conceptstore wel genoemd worden. Hoewel de winkel niet zozeer groot van stuk is, vind je op de twee verdiepingen een unieke mix van de nieuwste Burberry make-up, parfum en fashion. Vind je dit nog niet genoeg? Misschien overtuigt ‘the beauty box bar’ je, waar je een eigen signature look kan creëren.
Digitaal in Burberry-jasje
Digitaal speelt in The Burberry Beauty Box een belangrijke rol. Tijdens het ontwerpen van het store design is er goed gekeken naar de laatste marktontwikkelingen en de wijze waarop deze toegepast konden worden. Voor een iconisch merk als Burberry was het belangrijk dat de beroemde herkenningspunten behouden bleven. Om deze reden zijn de digitale toevoegingen in het welbekende ‘Burberry-jasje’ gegoten. De pui is bijvoorbeeld voorzien van digitale schermen in de vorm van de Burberry-ruit en in de winkel is een digitale chandelier geplaatst die het (maandelijkse) Burberry verhaal, nieuwe looks en producten vertoont.
Digitale nagelbar
Ook aan het feit dat shoppers tegenwoordig direct producten willen ervaren en customizen, is gedacht. In een digitale nagelbar kunnen shoppers namelijk de nieuwste nagellak virtueel uitproberen en kunnen producten in ‘the Beauty Box Bar’ gegraveerd worden. Alsof dit nog niet bijzonder genoeg is biedt Burberry ook een exclusieve persoonlijke service aan. Zo kan er op de tweede verdieping tijdens een personalised beauty styling consultation, met beautyproducten die rechtstreeks van de runway komen, een eigen signiture look gecreëerd worden. Uitgeshopt? Dan betaal je de producten toch gewoon per Ipad terwijl ze feestelijk worden ingepakt!
-
Albert Top
- Werkt bij: Crossmarks
- Functie: algemeen directeur
- Website:http://www.crossmarks.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Eerste Statiegeld Retourshops open... 05-05-2025
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management