[retailsafari] 'Instock' opent permanent café restaurant
- Food-en-retail
- 21 jul 2015 @ 15:21
- Link
-
Albert Top
algemeen directeur
Crossmarks - InnovatieMVOFood
- 21 jul 2015 @ 15:21
- Albert Top
Instock maakt lekkere gerechten van ingrediënten die de schappen van de Albert Heijn niet gehaald hebben vanwege een buts of een deuk. Ingrediënten waar helemaal niks mis mee is en die de koks tot creatieve gerechten uitlokken. Het begon juni 2014 met een pop-up restaurant en is zó succesvol gebleken dat Instock nu - een jaar later - een permanent café restaurant opent. Dit horeca-concept zet voedselverspilling op de kaart. Een beeldsafari.
Meer dan alleen een restaurant
Een grote verandering ten opzichte van het pop-up restaurant is dat ze iedere dag open zijn voor ontbijt, lunch en diner, maar ook voor een kop koffie aan de leestafel of een borrel na werk. Deze nieuwe plek moet meer dan alleen een restaurant worden: een locatie waar over eten wordt gepraat, waar open discussies worden gevoerd en waar mensen met een visie en een can-do mentaliteit aan het woord komen. Daarom worden op regelmatige basis evenementen georganiseerd waarin de thema’s food, food waste en ondernemerschap centraal staan.
Albert Top
directeur Crossmarks
beeldsafari Instock:
(footage: Crossmarks)
-
Albert Top
- Werkt bij: Crossmarks
- Functie: algemeen directeur
- Website:http://www.crossmarks.nl/
- Profiel »
- ingrediënten
- kok
- lekker
- Albert Heijn
- pilot
- MVO
- rot
- creatieve gerechten
- Instock
- schap
- ingrediënt
- Crossmarks
- blog
- overrijp
- recycling
- gezond
- deuk
- Albert Top
- buts
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Stephanie van Eerd van The Magnum Ice Cream Company: 'Omarmen...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
- Fritz-kola introduceert Mischmasch... 08-09-2025
- Albert Heijn zet tech in tegen... 08-09-2025
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes