[retailsafari] 'Instock' opent permanent café restaurant

  • Food-en-retail
  • 21 jul 2015 @ 15:21
  • Link
  • Albert Top
    Albert Top

    algemeen directeur
    Crossmarks
  • InnovatieMVOFood

Instock maakt lekkere gerechten van ingrediënten die de schappen van de Albert Heijn niet gehaald hebben vanwege een buts of een deuk. Ingrediënten waar helemaal niks mis mee is en die de koks tot creatieve gerechten uitlokken. Het begon juni 2014 met een pop-up restaurant en is zó succesvol gebleken dat Instock nu - een jaar later - een permanent café restaurant opent. Dit horeca-concept zet voedselverspilling op de kaart. Een beeldsafari.

Meer dan alleen een restaurant
Een grote verandering ten opzichte van het pop-up restaurant is dat ze iedere dag open zijn voor ontbijt, lunch en diner, maar ook voor een kop koffie aan de leestafel of een borrel na werk. Deze nieuwe plek moet meer dan alleen een restaurant worden: een locatie waar over eten wordt gepraat, waar open discussies worden gevoerd en waar mensen met een visie en een can-do mentaliteit aan het woord komen. Daarom worden op regelmatige basis evenementen georganiseerd waarin de thema’s food, food waste en ondernemerschap centraal staan.

Albert Top
directeur Crossmarks

beeldsafari Instock:


(footage: Crossmarks)
 






Albert Top

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken