Biografie Als trendonderzoeker en food watcher onderscheidt Anneke Ammerlaan al ruim 20 jaar blijvende trends van hypes en betekenisvolle initiatieven van gebakken lucht. Vanuit haar culinair journalistieke achtergrond en schrijver/producent van meer dan 40 kookboeken voor o.a. Albert Heijn en Ikea volgt ze met haar bedrijf Vision on Food de ontwikkelingen in de (thuis)keuken. Vanuit deze kennis is ze innovatiepartner van primaire producenten, food fabrikanten, supermarkten en food service.
Anneke Ammerlaan

Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
- Praxis introduceert AI-hulp in app... 30-06-2025
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov... 30-06-2025
- Guillaume Motte (Sephora) trapt NRF... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation