Biografie Als trendonderzoeker en food watcher onderscheidt Anneke Ammerlaan al ruim 20 jaar blijvende trends van hypes en betekenisvolle initiatieven van gebakken lucht. Vanuit haar culinair journalistieke achtergrond en schrijver/producent van meer dan 40 kookboeken voor o.a. Albert Heijn en Ikea volgt ze met haar bedrijf Vision on Food de ontwikkelingen in de (thuis)keuken. Vanuit deze kennis is ze innovatiepartner van primaire producenten, food fabrikanten, supermarkten en food service.
Anneke Ammerlaan

Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Blokker lanceert eerlijke premium... 03-03-2021
- Philips TV eerste met personalisatie... 03-03-2021
- Tyler The Creator in nieuwe Open... 03-03-2021
- Nederlandse jongeren: luxe mode is... 02-03-2021
- VanMoof volgt psychedelische... 02-03-2021
- AH verduurzaamt kipketen met Beter... 01-03-2021
MarketingTribune Events
- 25mrt 2021
Uitreiking Shopping Awards