Shell serveert sterrenbrood van &samhoud places
- Food-en-retail
- 9 feb 2016 @ 09:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodConsumentenActies
- 9 feb 2016 @ 09:00
- Redactie Food en Retail
Sterrenrestaurant &samhoud places heeft speciaal voor Shell een bijzonder broodje samengesteld voor de lekkere trek onderweg. De Tomeato burger van de chefkoks is nu door het hele land te ervaren. Bovendien kunnen gasten dinervouchers sparen voor een gezellig avondje uit eten. Samen met Iens, de restaurant- en reserveringswebsite, is er een selectie gemaakt van honderden restaurants die het diner voor de tweede persoon gratis aanbieden.
Nederlanders gaan steeds vaker uit eten en het aanbod van restaurants wordt steeds groter. Veel mensen hebben dan ook restaurants op hun lijstje staan die ze graag eens willen uitproberen. Met de spaaractie van Shell en IENS komt het volgende restaurantbezoek nog dichterbij. Door te tanken of sandwiches te kopen, is het gratis tweede diner bij verschillende restaurants snel bij elkaar gespaard. Hierdoor hoeft er na de tankbeurt onderweg naar huis niet meer nagedacht te worden wat te koken, alleen nog waar te reserveren.
Sterrenwaardig broodje
In samenwerking met restaurant &samhoud places uit Amsterdam zijn er twee speciale broodjes van de maand ontwikkeld. Het met twee Michelinsterren bekroonde restaurant staat bekend om zijn innovatieve smaakcombinaties. In februari wordt er gestart met een vegetarisch broodje als variant op de salade Caprese: een Tomeato burger op een ciabatta met Parmezaanse kaas, rucola, pijnboompitjes en pestosaus. Het broodje van maart blijft nog even een verrassing.
Aandacht voor service en producten
De samenwerking met Iens en &samhoud places komt voort uit Shell’s ambitie om service te bieden die de stop bij het tankstation een extra dimensie geeft. “Deze partnerships voelden meteen als de juiste combinatie. Net als IENS en &samhoud places besteden we bij de Shell stations veel aandacht aan service. Daarnaast vinden we het belangrijk om onze gasten lekkere en verantwoorde producten van hoge kwaliteit aan te kunnen bieden”, aldus Machteld de Haan, general manager retail BeNeLux & France.
Over de IENS spaaractie
Bij iedere tankbeurt van minimaal 20 liter of aankoop van twee sandwiches in de Shell shop, kan er gespaard worden voor dinervouchers. Met twee vouchers dineert de tweede persoon gratis. Via shell.nl/tankendineer kan een online reservering gemaakt worden bij de deelnemende restaurants. De vouchers kunnen t/m 5 april 2016 gespaard worden en zijn t/m 31 mei 2016 te gebruiken.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Krekels op het menu: Kriket komt naar Nederland
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers