Shell serveert sterrenbrood van &samhoud places
- Food-en-retail
- 9 feb 2016 @ 09:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodConsumentenActies
- 9 feb 2016 @ 09:00
- Redactie Food en Retail
Sterrenrestaurant &samhoud places heeft speciaal voor Shell een bijzonder broodje samengesteld voor de lekkere trek onderweg. De Tomeato burger van de chefkoks is nu door het hele land te ervaren. Bovendien kunnen gasten dinervouchers sparen voor een gezellig avondje uit eten. Samen met Iens, de restaurant- en reserveringswebsite, is er een selectie gemaakt van honderden restaurants die het diner voor de tweede persoon gratis aanbieden.
Nederlanders gaan steeds vaker uit eten en het aanbod van restaurants wordt steeds groter. Veel mensen hebben dan ook restaurants op hun lijstje staan die ze graag eens willen uitproberen. Met de spaaractie van Shell en IENS komt het volgende restaurantbezoek nog dichterbij. Door te tanken of sandwiches te kopen, is het gratis tweede diner bij verschillende restaurants snel bij elkaar gespaard. Hierdoor hoeft er na de tankbeurt onderweg naar huis niet meer nagedacht te worden wat te koken, alleen nog waar te reserveren.
Sterrenwaardig broodje
In samenwerking met restaurant &samhoud places uit Amsterdam zijn er twee speciale broodjes van de maand ontwikkeld. Het met twee Michelinsterren bekroonde restaurant staat bekend om zijn innovatieve smaakcombinaties. In februari wordt er gestart met een vegetarisch broodje als variant op de salade Caprese: een Tomeato burger op een ciabatta met Parmezaanse kaas, rucola, pijnboompitjes en pestosaus. Het broodje van maart blijft nog even een verrassing.
Aandacht voor service en producten
De samenwerking met Iens en &samhoud places komt voort uit Shell’s ambitie om service te bieden die de stop bij het tankstation een extra dimensie geeft. “Deze partnerships voelden meteen als de juiste combinatie. Net als IENS en &samhoud places besteden we bij de Shell stations veel aandacht aan service. Daarnaast vinden we het belangrijk om onze gasten lekkere en verantwoorde producten van hoge kwaliteit aan te kunnen bieden”, aldus Machteld de Haan, general manager retail BeNeLux & France.
Over de IENS spaaractie
Bij iedere tankbeurt van minimaal 20 liter of aankoop van twee sandwiches in de Shell shop, kan er gespaard worden voor dinervouchers. Met twee vouchers dineert de tweede persoon gratis. Via shell.nl/tankendineer kan een online reservering gemaakt worden bij de deelnemende restaurants. De vouchers kunnen t/m 5 april 2016 gespaard worden en zijn t/m 31 mei 2016 te gebruiken.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- [column] Waarom authentiek zijn niet meer genoeg is
- Action breidt Europees netwerk verder uit
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt in op online gedrag
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw... 25-11-2025
- [onderzoek] ABN Amro: 'Populariteit... 24-11-2025
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij):... 24-11-2025
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt... 21-11-2025
- [marketeer 237] Patricia Douma -... 21-11-2025
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




