Lidl komt met eigen sneaker

  • Food-en-retail
  • 2 okt 2019 @ 15:47
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingInnovatie

Retailketen Lidl lanceert een eigen sportschoen. De officiële Lidl Sneaker is louter te winnen, het moet natuurlijk wel een beetje exclusief blijven. Het gaat bovendien om slechts 400 modellen.

Febo ging de Lidl al voor met een eigen 'Haute Friture'-fashion lijn evenals Zeeman met de gewaagde dure en goedkope sportschoenvariant. Beide Zeemansneakers zijn overigens uitverkocht.

Helaas voor ons is de actie alleen geldig in Duitse supermarkten, meldt JFK. 'Maar we hebben nergens kunnen lezen dat wij niet mee mogen dingen naar de sneakers van onze Oosterburen. Wat moet je doen? Heel simpel. Download de Lidl-app. Maak een foto is de speciale Lidl Sneaker area in de supermarkt. Plaats de foto op Instagram met #Lidlsneaker en wie weet win jij een van de 400 paar schoenen.'

Echte Lidl-fans reizen dus snel een weekendje naar Duitsland. De actie loopt nog tot en met 12 oktober 2019.
(PvWK, bronnen: MSN, Lidl en JFK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken