Lidl komt met eigen sneaker
- Food-en-retail
- 2 okt 2019 @ 15:47
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingInnovatie
- 2 okt 2019 @ 15:47
- Peter van Woensel Kooy
Retailketen Lidl lanceert een eigen sportschoen. De officiële Lidl Sneaker is louter te winnen, het moet natuurlijk wel een beetje exclusief blijven. Het gaat bovendien om slechts 400 modellen.
Febo ging de Lidl al voor met een eigen 'Haute Friture'-fashion lijn evenals Zeeman met de gewaagde dure en goedkope sportschoenvariant. Beide Zeemansneakers zijn overigens uitverkocht.
Helaas voor ons is de actie alleen geldig in Duitse supermarkten, meldt JFK. 'Maar we hebben nergens kunnen lezen dat wij niet mee mogen dingen naar de sneakers van onze Oosterburen. Wat moet je doen? Heel simpel. Download de Lidl-app. Maak een foto is de speciale Lidl Sneaker area in de supermarkt. Plaats de foto op Instagram met #Lidlsneaker en wie weet win jij een van de 400 paar schoenen.'
Echte Lidl-fans reizen dus snel een weekendje naar Duitsland. De actie loopt nog tot en met 12 oktober 2019.
(PvWK, bronnen: MSN, Lidl en JFK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Albert Heijn combineert kerst en goede doel
- Black Friday groeit uit tot Black November
- [column] Waarom authentiek zijn niet meer genoeg is
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij):... 24-11-2025
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt... 21-11-2025
- [marketeer 237] Patricia Douma -... 21-11-2025
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
- 42 organisaties lanceren GroenGezond19-11-2025
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




