Lidl komt met eigen sneaker
- Food-en-retail
- 2 okt 2019 @ 15:47
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingInnovatie
- 2 okt 2019 @ 15:47
- Peter van Woensel Kooy
Retailketen Lidl lanceert een eigen sportschoen. De officiële Lidl Sneaker is louter te winnen, het moet natuurlijk wel een beetje exclusief blijven. Het gaat bovendien om slechts 400 modellen.
Febo ging de Lidl al voor met een eigen 'Haute Friture'-fashion lijn evenals Zeeman met de gewaagde dure en goedkope sportschoenvariant. Beide Zeemansneakers zijn overigens uitverkocht.
Helaas voor ons is de actie alleen geldig in Duitse supermarkten, meldt JFK. 'Maar we hebben nergens kunnen lezen dat wij niet mee mogen dingen naar de sneakers van onze Oosterburen. Wat moet je doen? Heel simpel. Download de Lidl-app. Maak een foto is de speciale Lidl Sneaker area in de supermarkt. Plaats de foto op Instagram met #Lidlsneaker en wie weet win jij een van de 400 paar schoenen.'
Echte Lidl-fans reizen dus snel een weekendje naar Duitsland. De actie loopt nog tot en met 12 oktober 2019.
(PvWK, bronnen: MSN, Lidl en JFK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Krekels op het menu: Kriket komt naar Nederland
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers