Kamera Express neemt Budgetcam en Profotonet over
- Food-en-retail
- 27 dec 2019 @ 10:14
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Overname
- 27 dec 2019 @ 10:14
- Nanny Kuilboer
Met de overname van Budgetcam en Profotonet werkt CEO Kamera Express Ben Cornelisse verder aan zijn doelstelling de nummer één specialist in foto en video van Europa worden.
Waar Kamera Express zich focust op hardware producten, diensten en educatie is Budgetcam autoriteit op het gebied van foto - en video verhuur. Profotonet biedt fotoafdrukken, albums én wanddecoratie van zeer professionele kwaliteit aan. Ben Cornelisse, CEO van Kamera Express: “De overname van deze twee sterke bedrijven met dezelfde missie - beeldmakers bedienen –-zal niet alleen het aanbod verbreden, maar ook de groei van Kamera Express doen versnellen. Met een breder aanbod en een sterke marktpositie kunnen we onze klanten nóg beter bedienen.’
Over Budgetcam
Budgetcam werd in 2003 opgericht door Bjinse van der Zwaag. In de loop der jaren is het merk sterk uitgegroeid tot professioneel verhuurbedrijf van foto-en videoapparatuur in Nederland met in totaal acht takken.
Over Profotonet
In 1951 richtte Richard Berlijn Profotonet op. Het merk is uitgegroeid tot een sterke aanbieder van verschillende soorten prints. Profotonet onderscheidt zich door hoogwaardige fotoafdrukken, albums en wanddecoratie met een grote keuzemogelijkheden.
Over Kamera Express
Kamera Express is al meer dan 20 jaar de specialist in foto en video van Nederland en België. Met 24 winkels in Nederland, België, Duitsland en Luxemburg én webshops in 10 andere Europese landen werkt Kamera Express verder aan zijn doelstelling om de nummer één specialist in foto en video van Europa worden.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn lanceert vernieuwde... 05-11-2025
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
- Bacardi en Coca-Cola lanceren... 03-11-2025
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




