Knorr introduceert kleurrijke groentewraps
- Food-en-retail
- 28 aug 2020 @ 15:50
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingCampagnesFood
- 28 aug 2020 @ 15:50
- Peter van Woensel Kooy
Knorr introduceert de Knorr groentewraps: kleurrijke wraps gemaakt met 35 procent groente. De wraps zijn verkrijgbaar in twee varianten: bieten en wortel. De Knorr groentewraps zijn vanaf nu verkrijgbaar bij Jumbo en Albert Heijn in het Mexicaanse schap.
Uit onderzoek van het Voedingscentrum blijkt dat de Nederlandse consument gemiddeld 131 gram groente per dag eet, terwijl de aanbevolen hoeveelheid 250 gram is. Knorr heeft als doelstelling om Nederlanders te inspireren om meer groente te eten en wil laten zien dat dit op meerdere eetmomenten van de dag mogelijk is. Door de groente in de wraps krijgen consumenten op een makkelijke manier wat meer groente binnen, zonder het eetpatroon drastisch te veranderen.
Bieten en wortel
De Knorr groentewraps maken het eenvoudig om wat extra groente aan een maaltijd toe te voegen. Knorr geeft hierbij inspiratie voor recepten met lekker veel groente. Niet alleen voor het diner, maar ook voor tijdens de lunch, als snack of borrelhap. De kleurrijke wraps zijn gemaakt van 35 procent groente en verkrijgbaar in twee varianten: bieten en wortel.
Vivian Hordijk, Marketing Manager Knorr: ‘In 2019 zijn we begonnen met de relaunch van Knorr. Met de vernieuwde Wereldgerechten hebben we laten zien hoe lekker groenten kunnen zijn met de juiste bereiding. We zijn blij dat we nu ook de Knorr Groentewraps aan ons assortiment kunnen toevoegen, waardoor je op een makkelijke én smaakvolle manier meer groente kunt eten. Je kunt er alle kanten mee op! Vul de wraps met lekker veel groente, voor een heerlijke snack, Mexicaanse avondmaaltijd of snelle lunch.
De Knorr Groentewraps zijn te vinden in het Mexicaanse schap bij Jumbo en Albert Heijn, voor een verkoopprijs van €2,49, aldus de betrokken marketeers.
(PvWK)
Knorr Nederland
'Knorr is overtuigd van het belang van goede voeding. Dit gaat terug tot in 1838, toen oprichter Carl Heinrich experimenteerde met het drogen van kruiden en groenten om zo hun smaak en voedingswaarde te behouden. Met bouillons, soepen, sauzen, mixen en de Wereldgerechten helpt Knorr het eten van groenten makkelijk en lekker te maken. En dat is de missie van Knorr: Nederlanders inspireren om meer groente te eten. Dagelijks zijn 280 chefkoks over de hele wereld bezig om voor Knorr de lekkerste recepturen en de beste ingrediënten voor onze gerechten te vinden. Knorr koopt producten die duurzaam geteeld zijn en verbouwt producten op eigen Knorr-boerderijen. Knorr is onderdeel van Unilever.'
(bron; Unilever)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing