Knorr introduceert kleurrijke groentewraps

  • Food-en-retail
  • 28 aug 2020 @ 15:50
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingCampagnesFood

Knorr introduceert de Knorr groentewraps: kleurrijke wraps gemaakt met 35 procent groente. De wraps zijn verkrijgbaar in twee varianten: bieten en wortel. De Knorr groentewraps zijn vanaf nu verkrijgbaar bij Jumbo en Albert Heijn in het Mexicaanse schap.

Uit onderzoek van het Voedingscentrum blijkt dat de Nederlandse consument gemiddeld 131 gram groente per dag eet, terwijl de aanbevolen hoeveelheid 250 gram is. Knorr heeft als doelstelling om Nederlanders te inspireren om meer groente te eten en wil laten zien dat dit op meerdere eetmomenten van de dag mogelijk is. Door de groente in de wraps krijgen consumenten op een makkelijke manier wat meer groente binnen, zonder het eetpatroon drastisch te veranderen.

Bieten en wortel
De Knorr groentewraps maken het eenvoudig om wat extra groente aan een maaltijd toe te voegen. Knorr geeft hierbij inspiratie voor recepten met lekker veel groente. Niet alleen voor het diner, maar ook voor tijdens de lunch, als snack of borrelhap. De kleurrijke wraps zijn gemaakt van 35 procent groente en verkrijgbaar in twee varianten: bieten en wortel. 

Vivian Hordijk, Marketing Manager Knorr: ‘In 2019 zijn we begonnen met de relaunch van Knorr. Met de vernieuwde Wereldgerechten hebben we laten zien hoe lekker groenten kunnen zijn met de juiste bereiding. We zijn blij dat we nu ook de Knorr Groentewraps aan ons assortiment kunnen toevoegen, waardoor je op een makkelijke én smaakvolle manier meer groente kunt eten. Je kunt er alle kanten mee op! Vul de wraps met lekker veel groente, voor een heerlijke snack, Mexicaanse avondmaaltijd of snelle lunch. 

De Knorr Groentewraps zijn te vinden in het Mexicaanse schap bij Jumbo en Albert Heijn, voor een verkoopprijs van €2,49, aldus de betrokken marketeers.
(PvWK)






Knorr Nederland
'Knorr is overtuigd van het belang van goede voeding. Dit gaat terug tot in 1838, toen oprichter Carl Heinrich experimenteerde met het drogen van kruiden en groenten om zo hun smaak en voedingswaarde te behouden. Met bouillons, soepen, sauzen, mixen en de Wereldgerechten helpt Knorr het eten van groenten makkelijk en lekker te maken. En dat is de missie van Knorr: Nederlanders inspireren om meer groente te eten. Dagelijks zijn 280 chefkoks over de hele wereld bezig om voor Knorr de lekkerste recepturen en de beste ingrediënten voor onze gerechten te vinden. Knorr koopt producten die duurzaam geteeld zijn en verbouwt producten op eigen Knorr-boerderijen. Knorr is onderdeel van Unilever.'

(bron; Unilever)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken