Avery Baker wereldwijd verantwoordelijk voor merk Hilfiger

Avery Baker wereldwijd verantwoordelijk voor merk Hilfiger
  • Food-en-retail
  • 24 nov 2020 @ 11:36
  • 13707 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • HR

Tommy Hilfiger benoemt Avery Baker als President en Chief Brand Officer met ingang van 19 november 2020. In de nieuwe rol is Baker wereldwijd verantwoordelijk voor de producten, marketing en ervaringen van het merk in alle categorieën, regio's en kanalen.

Sinds ze in 1998 bij Tommy Hilfiger kwam werken, heeft Baker meerdere functies bekleed binnen het concern waaronder Chief Marketing Officer en Chief Brand Officer. Medio 2019 stopte Baker enige tijd om tijd te besteden aan haar familie. Ze keert nu terug naar de organisatie om bij te dragen aan de volgende stap van het merk. Tijdens haar dienstverband bij het bedrijf heeft Baker een belangrijke rol gespeeld bij het ontwikkelen van Hilfiger tot een van 's werelds meest erkende premium lifestyle merken. Ze heeft een trackrecord in het ontwikkelen en implementeren van merkbuilding strategieën die businessgroei en brand equity stimuleren.  

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken