Avery Baker wereldwijd verantwoordelijk voor merk Hilfiger
- Food-en-retail
- 24 nov 2020 @ 11:36
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - HR
- 24 nov 2020 @ 11:36
- Sjaak Hoogkamer
Tommy Hilfiger benoemt Avery Baker als President en Chief Brand Officer met ingang van 19 november 2020. In de nieuwe rol is Baker wereldwijd verantwoordelijk voor de producten, marketing en ervaringen van het merk in alle categorieën, regio's en kanalen.
Sinds ze in 1998 bij Tommy Hilfiger kwam werken, heeft Baker meerdere functies bekleed binnen het concern waaronder Chief Marketing Officer en Chief Brand Officer. Medio 2019 stopte Baker enige tijd om tijd te besteden aan haar familie. Ze keert nu terug naar de organisatie om bij te dragen aan de volgende stap van het merk. Tijdens haar dienstverband bij het bedrijf heeft Baker een belangrijke rol gespeeld bij het ontwikkelen van Hilfiger tot een van 's werelds meest erkende premium lifestyle merken. Ze heeft een trackrecord in het ontwikkelen en implementeren van merkbuilding strategieën die businessgroei en brand equity stimuleren.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
- Bacardi en Coca-Cola lanceren... 03-11-2025
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




