Avocado Show opent flagshipstore in Westfield Mall of the Netherlands
- Food-en-retail
- 4 mrt 2022 @ 08:36
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - BrandingFood
- 4 mrt 2022 @ 08:36
- Peter van Woensel Kooy
Als oprichters van het geliefde restaurant The Avocado Show openen Julien Zaal en Ron Simpson op zaterdag 12 maart 2022 een nieuw format van hun razendsnel groeiende keten.
Centraal gelegen tussen Den Haag en Leiden is Westfield Mall of the Netherlands de ideale plek voor de eerste Nederlandse vestiging van The Avocado Show buiten Amsterdam.
Ontworpen in samenwerking met hun vaste creatieve team van Aces of Space heeft deze nieuwe variant van The Avocado Show met 80 zitplaatsen en een oppervlakte van 190m2 de uitstraling van een kleurrijke patio. 'De gasten zitten onder natuurlijk licht en zijn omgeven door veel groen-roze kleuraccenten; de welbekende setting van The Avocado Show. Daar worden originele gerechten geserveerd, in hun signature stijl, voor ontbijt, lunch en diner. Denk hierbij aan de inmiddels wereldberoemde poke bowl, stacked pancakes, een avocado smashed burger en zelfs cocktails, waarbij de avocado pitten gebruikt worden als ijsblokjes.'
Groeipotentie
Julian Zaal, co-founder en CEO van The Avocado Show: 'Westfield Mall of the Netherlands is een unieke plek voor zo’n flagship locatie en een mooie start voor ons nieuwe shopping mall model. We zien veel kansen en groei op locaties waar restaurants geïntegreerd zijn tussen andere bedrijven en horeca. In die ontwikkeling willen we voorop gaan. We vinden het belangrijk om tijdens onze internationale roll-out te blijven vernieuwen en in ieder format iets nieuws te brengen. Innovatie en uitbreiding trekt natuurlijk ook meer fans van ons merk aan, dus we kijken er ook echt naar uit om de stap buiten Amsterdam te maken.'
Internationale mall culture
Co-founder Ron Simpson: 'In de toekomst zouden we The Avocado Show het liefst naar alle werelddelen willen uitbreiden. Maar in de VS, Azië en het Midden Oosten bestaat een mall culture, waar hospitality een groot onderdeel van is. Om hierin mee te kunnen spelen én groeien, kiezen we ervoor ons concept verder te ontwikkelen. Nieuw in dit mall concept zijn de neon accenten en het open floorplan, speciaal opgezet om een laagdrempelige sfeer neer te zetten. Exterieur en interieur zijn hierin één geheel geworden.'
Showstopper
The Avocado Show in Westfield Mall of the Netherlands is een regelrechte showstopper geworden met de inmiddels herkenbare iconen: de roze design bank voor de bekende groene plantenwand, de neon verlichting en colourblocks; alles is hier aanwezig, maar dan bigger and better. Simone Pullens van Aces of Space: 'De verschillende zitmogelijkheden met elk een eigen karakter zorgen ervoor dat je de ruimte, gerechten en merchandise steeds op een nieuwe verrassende manier ervaart. Het interieur is daarmee een extensie van het merk The Avocado Show.'
Wereldwijd fenomeen
Na het oorspronkelijke restaurant van The Avocado Show en de to go-variant is het nieuwe mall model het derde format in het vijfjarige bestaan dat de oprichters in de markt zetten. Inmiddels is The Avocado Show een wereldwijd fenomeen geworden dat bekend staat om Pretty Healthy Food: prachtige en smakelijke gerechten, gemaakt met duurzame avocado’s. Vorig jaar werden er vestigingen geopend in Londen en Madrid, in maart volgt de tweede locatie in Brussel en later dit jaar kunnen ook de bewoners van Stuttgart en Parijs er terecht voor hun avocado behoeftes. In totaal zijn er nog 21 andere franchise-locaties getekend. Meer info staat hier.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- oprichters
- Ron Simpson
- Westfield
- The Avocado Show
- Jflagshipstore
- restaurant
- ulien Zaal
- food
- geliefd
- Mall of the Netherlands
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Secret Sales neemt Vroom & Dreesmann... 09-07-2025
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers