Avocado Show opent flagshipstore in Westfield Mall of the Netherlands

- Food-en-retail
- 4 mrt 2022 @ 08:36
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - BrandingFood
- 4 mrt 2022 @ 08:36
- Peter van Woensel Kooy
Als oprichters van het geliefde restaurant The Avocado Show openen Julien Zaal en Ron Simpson op zaterdag 12 maart 2022 een nieuw format van hun razendsnel groeiende keten.
Centraal gelegen tussen Den Haag en Leiden is Westfield Mall of the Netherlands de ideale plek voor de eerste Nederlandse vestiging van The Avocado Show buiten Amsterdam.
Ontworpen in samenwerking met hun vaste creatieve team van Aces of Space heeft deze nieuwe variant van The Avocado Show met 80 zitplaatsen en een oppervlakte van 190m2 de uitstraling van een kleurrijke patio. 'De gasten zitten onder natuurlijk licht en zijn omgeven door veel groen-roze kleuraccenten; de welbekende setting van The Avocado Show. Daar worden originele gerechten geserveerd, in hun signature stijl, voor ontbijt, lunch en diner. Denk hierbij aan de inmiddels wereldberoemde poke bowl, stacked pancakes, een avocado smashed burger en zelfs cocktails, waarbij de avocado pitten gebruikt worden als ijsblokjes.'
Groeipotentie
Julian Zaal, co-founder en CEO van The Avocado Show: 'Westfield Mall of the Netherlands is een unieke plek voor zo’n flagship locatie en een mooie start voor ons nieuwe shopping mall model. We zien veel kansen en groei op locaties waar restaurants geïntegreerd zijn tussen andere bedrijven en horeca. In die ontwikkeling willen we voorop gaan. We vinden het belangrijk om tijdens onze internationale roll-out te blijven vernieuwen en in ieder format iets nieuws te brengen. Innovatie en uitbreiding trekt natuurlijk ook meer fans van ons merk aan, dus we kijken er ook echt naar uit om de stap buiten Amsterdam te maken.'
Internationale mall culture
Co-founder Ron Simpson: 'In de toekomst zouden we The Avocado Show het liefst naar alle werelddelen willen uitbreiden. Maar in de VS, Azië en het Midden Oosten bestaat een mall culture, waar hospitality een groot onderdeel van is. Om hierin mee te kunnen spelen én groeien, kiezen we ervoor ons concept verder te ontwikkelen. Nieuw in dit mall concept zijn de neon accenten en het open floorplan, speciaal opgezet om een laagdrempelige sfeer neer te zetten. Exterieur en interieur zijn hierin één geheel geworden.'
Showstopper
The Avocado Show in Westfield Mall of the Netherlands is een regelrechte showstopper geworden met de inmiddels herkenbare iconen: de roze design bank voor de bekende groene plantenwand, de neon verlichting en colourblocks; alles is hier aanwezig, maar dan bigger and better. Simone Pullens van Aces of Space: 'De verschillende zitmogelijkheden met elk een eigen karakter zorgen ervoor dat je de ruimte, gerechten en merchandise steeds op een nieuwe verrassende manier ervaart. Het interieur is daarmee een extensie van het merk The Avocado Show.'
Wereldwijd fenomeen
Na het oorspronkelijke restaurant van The Avocado Show en de to go-variant is het nieuwe mall model het derde format in het vijfjarige bestaan dat de oprichters in de markt zetten. Inmiddels is The Avocado Show een wereldwijd fenomeen geworden dat bekend staat om Pretty Healthy Food: prachtige en smakelijke gerechten, gemaakt met duurzame avocado’s. Vorig jaar werden er vestigingen geopend in Londen en Madrid, in maart volgt de tweede locatie in Brussel en later dit jaar kunnen ook de bewoners van Stuttgart en Parijs er terecht voor hun avocado behoeftes. In totaal zijn er nog 21 andere franchise-locaties getekend. Meer info staat hier.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- The Avocado Show
- ulien Zaal
- Ron Simpson
- geliefd
- Westfield
- Mall of the Netherlands
- oprichters
- food
- Jflagshipstore
- restaurant
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn verrast met uitgebreid... 24-03-2023
- Jasper Kessels nieuwe directeur... 24-03-2023
- Eerste NIO house in Rotterdam24-03-2023
- Mijn Melk is transparant en... 24-03-2023
- Action groeit verder in 202224-03-2023
- SBI Vakprijzen voor Kruidvat,... 23-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day