Albert Heijn wil van iedere dag een zomers feestje maken
- Food-en-retail
- 29 jun 2022 @ 10:24
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingInteractieReclame
- 29 jun 2022 @ 10:24
- Peter van Woensel Kooy
Waar voor je geld en genieten staan deze zomer bovenaan het boodschappenlijstje bij Albert Heijn, meldt de retailketen. Het campagneseizoen wordt afgetrapt met Hamsteren in een zomers jasje.
Het 'Hamsteren' wordt gevolgd door volop stapelkorting, uitjes, sparen voor heerlijke handdoeken en heel veel extra cadeautjes. 'Zo maakt Albert Heijn er een groot feest van, deze zomer.'
Voordeel stapelt zich op
Vanaf nu kunnen klanten er sparen voor een tweede kaartje gratis voor meer dan 300 leuke uitjes voor het hele gezin. Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvangen klanten een ‘Uitjeszegel’. Sparen kan ook makkelijk en digitaal, in de AH app.
Bovendien kunnen klanten deze zomer sparen voor stapels handdoeken en hamamdoeken, ideaal voor op het strand of aan het zwembad. Een duurzame en kleurrijke collectie ontwikkeld door Walra voor Albert Heijn. Gemaakt van 100% katoen waarvan 70% gerecycled. Met 8 zegels hebben klanten al een volle spaarkaart. Als klanten digitaal sparen krijgen ze hun eerste spaarkaart cadeau.
Vanaf 4 tot en met 31 juli 2022 ontvangen klanten op diverse producten ‘Stapelkorting’. Zo slaat de klant voordelig boodschappen in voor op vakantie of thuis.
Krassen voor altijd een gratis product
Deze zomer kan er net als vorig jaar gekrast worden bij Albert Heijn. Bij iedere 15,- euro aan boodschappen ontvangt de klant een kraskaart. De kaart is altijd goed voor een gratis product. In totaal geeft Albert Heijn tijdens de krasactie zo’n 10 miljoen cadeautjes weg, zoals bijvoorbeeld gratis ijsjes, handige producten voor in huis of lekkere vegan producten. De ‘Krasactie’ loopt van 1 augustus tot en met 28 augustus.
AH Zomerbundel
Tijdens de zomer kunnen klanten gebruik maken van de AH Zomerbundel met 4 weken onbeperkt gratis bezorging, een vast bezorgmoment en de Bezorgbundel Bonus. Ook is er de mogelijkheid om heel gemakkelijk de bezorging te wijzigen naar het vakantieadres in Nederland.
Ilse viert de zomer
Op TV zien we Ilse en haar familie in verschillende commercials een feestje maken van de zomer. 'Zo genieten zij van een zonnig dagje strand, met natuurlijk de handdoeken en hamamdoeken van Albert Heijn en bezoeken zij een pretpark waar Bart de achtbaan toch wat enger vindt dat hij wil toegeven. Ook snapt Oma nog niet helemaal dat je echt altijd een gratis product krast en weet Bart de koelkast precies passend gevuld te krijgen door slim te stapelen’, aldus de retailer.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Chocolatemakers introduceert nieuw... 20-10-2025
- Unox luidt wintertijd te vroeg in18-10-2025
- BenBits eerste partner van 'Stop the... 17-10-2025
- Kruidvat doorbreekt taboe rond... 17-10-2025
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en... 17-10-2025
- Intertoys lanceert Speelboek 2025... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes