Klanten kunnen meedenken over nieuwe milkshake Domino's

- Food-en-retail
- 16 mei 2023 @ 07:50
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 mei 2023 @ 07:50
- Michiel van Zaane
Klanten van Domino’s kunnen meedenken over een nieuwe Thick Shake smaak op het menu. Met de online campagne ‘Chef je Shake’, gaat de pizzaketen op zoek naar nieuwe ideeën en zoekt zij naar verbinding en interactie met haar fans.
Casper Mooyman, Head of Marketing bij Domino’s Nederland: ‘Onze klanten hebben vaak de lekkerste en leukste ideeën voor nieuwe producten. Waarom zouden we hen niet eerder betrekken in het ontwikkelingsproces? Deze campagne biedt ons de mogelijkheid waardevolle inzichten op te halen en onze klanten te verblijden met een nieuwe Thick Shake smaak passend bij hun persoonlijke wensen. Daarbij is niets te gek: of iemand nu graag een Thick Shake Passievrucht of Thick Shake Pepperoni wenst: wij gaan graag aan de slag met de verdere ontwikkeling.’
De campagne loopt van maandag 15 mei tot en met maandag 5 juni. In de periode van maandag 15 mei tot en met zondag 28 mei krijgen fans de kans om hun suggesties voor de nieuwe Thick Shake smaak in te sturen. Op maandag 29 maakt Domino’s de meest ingezonden smaken bekend. Op deze smaken kan vervolgens een week lang worden gestemd. De winnende smaak is vanaf deze zomer verkrijgbaar bij Domino’s vestigingen in heel Nederland.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel merk Let’s Go Mobile
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Magnum breidt uit met utopia-smaken 09-05-2025
- Kookboek Porsche viert Nederlands... 09-05-2025
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
- Grolsch lanceert Feestweizen voor... 07-05-2025
- TikTok-campagne Spar speelt in op... 07-05-2025
- Desperados zoekt 'Head of Latin vibe'07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management