Klanten kunnen meedenken over nieuwe milkshake Domino's

Klanten kunnen meedenken over nieuwe milkshake Domino's
  • Food-en-retail
  • 16 mei 2023 @ 07:50
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Klanten van Domino’s kunnen meedenken over een nieuwe Thick Shake smaak op het menu. Met de online campagne ‘Chef je Shake’, gaat de pizzaketen op zoek naar nieuwe ideeën en zoekt zij naar verbinding en interactie met haar fans.

Casper Mooyman, Head of Marketing bij Domino’s Nederland: ‘Onze klanten hebben vaak de lekkerste en leukste ideeën voor nieuwe producten. Waarom zouden we hen niet eerder betrekken in het ontwikkelingsproces? Deze campagne biedt ons de mogelijkheid waardevolle inzichten op te halen en onze klanten te verblijden met een nieuwe Thick Shake smaak passend bij hun persoonlijke wensen. Daarbij is niets te gek: of iemand nu graag een Thick Shake Passievrucht of Thick Shake Pepperoni wenst: wij gaan graag aan de slag met de verdere ontwikkeling.’

De campagne loopt van maandag 15 mei tot en met maandag 5 juni. In de periode van maandag 15 mei tot en met zondag 28 mei krijgen fans de kans om hun suggesties voor de nieuwe Thick Shake smaak in te sturen. Op maandag 29 maakt Domino’s de meest ingezonden smaken bekend. Op deze smaken kan vervolgens een week lang worden gestemd. De winnende smaak is vanaf deze zomer verkrijgbaar bij Domino’s vestigingen in heel Nederland.

Michiel van Zaane

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken