Plus start training Veilig op de weg

- Food-en-retail
- 25 mrt 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MVODistributie
- 25 mrt 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Plus zegt het -als het gaat om de P van Plaats en distributie- belangrijk te vinden dat bezorgers van online boodschappen veilig en verantwoord aan het verkeer kunnen deelnemen. Hiervoor heeft de retailketen de online training ‘Veilig op de weg voor bezorgers’ ontwikkeld.
De training is gemaakt met rijvaardigheidscentrum e-Driver Solutions. Speerpunten hierin zijn volgens Plus een proactieve kijktechniek, reactietijd en risicobewust rijgedrag.
'Het is bekend dat de meeste ongevallen gebeuren doordat verkeersdeelnemers onvoldoende tijd hebben om veilig te reageren op onverwachte situaties', licht Maurice Buring, head of e-commerce operations van Plus, toe, 'Onze bezorgers komen soms voor uitdagende situaties te staan. Bijvoorbeeld in drukke steden of smalle straten. Het is belangrijk dat zij weten hoe je bewust, gefocust en alert rijdt en verkeerssituaties goed inschat en vervolgens daarop handelt. Wij willen met deze training ervoor zorgen dat onze bezorgers veilig hun werk kunnen doen, veilig thuiskomen en minder schade veroorzaken.'
Online training
De training ‘Veilig op de weg voor bezorgers’ wordt bij Plus intern aangeboden aan alle bezorgers en bestaat uit vijftien korte modules. Binnen zes weken behalen de deelnemers hun certificaat.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Secret Sales neemt Vroom & Dreesmann... 09-07-2025
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers