Plus start training Veilig op de weg

- Food-en-retail
- 25 mrt 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MVODistributie
- 25 mrt 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Plus zegt het -als het gaat om de P van Plaats en distributie- belangrijk te vinden dat bezorgers van online boodschappen veilig en verantwoord aan het verkeer kunnen deelnemen. Hiervoor heeft de retailketen de online training ‘Veilig op de weg voor bezorgers’ ontwikkeld.
De training is gemaakt met rijvaardigheidscentrum e-Driver Solutions. Speerpunten hierin zijn volgens Plus een proactieve kijktechniek, reactietijd en risicobewust rijgedrag.
'Het is bekend dat de meeste ongevallen gebeuren doordat verkeersdeelnemers onvoldoende tijd hebben om veilig te reageren op onverwachte situaties', licht Maurice Buring, head of e-commerce operations van Plus, toe, 'Onze bezorgers komen soms voor uitdagende situaties te staan. Bijvoorbeeld in drukke steden of smalle straten. Het is belangrijk dat zij weten hoe je bewust, gefocust en alert rijdt en verkeerssituaties goed inschat en vervolgens daarop handelt. Wij willen met deze training ervoor zorgen dat onze bezorgers veilig hun werk kunnen doen, veilig thuiskomen en minder schade veroorzaken.'
Online training
De training ‘Veilig op de weg voor bezorgers’ wordt bij Plus intern aangeboden aan alle bezorgers en bestaat uit vijftien korte modules. Binnen zes weken behalen de deelnemers hun certificaat.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- EasyToys en Kesbeke lanceren augurkvormige vibrator
- Unilever verkoopt The Vegetarian Butcher aan Vivera
- Marit van Egmond vertrekt bij Albert Heijn, Etos en Gall&Gall:...
- Dr. Oetker lanceert exclusief 'niet-bestaand' evenement Club...
- Just Eat Takeaway gaat farmaceutische producten thuisbezorgen
- Ekoplaza uitgeroepen tot meest duurzame merk van Nederland
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Thuiswinkel Markt Monitor: China... 25-03-2025
- Gazelle introduceert nieuwe campagne24-03-2025
- Koninklijke Jaarbeurs en Coca-Cola... 24-03-2025
- Fatbike versus Pieper Bike:... 21-03-2025
- Doritos lanceert mixed reality... 21-03-2025
- Unilever verkoopt The Vegetarian... 20-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center