Plus start training Veilig op de weg

- Food-en-retail
- 25 mrt 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MVODistributie
- 25 mrt 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Plus zegt het -als het gaat om de P van Plaats en distributie- belangrijk te vinden dat bezorgers van online boodschappen veilig en verantwoord aan het verkeer kunnen deelnemen. Hiervoor heeft de retailketen de online training ‘Veilig op de weg voor bezorgers’ ontwikkeld.
De training is gemaakt met rijvaardigheidscentrum e-Driver Solutions. Speerpunten hierin zijn volgens Plus een proactieve kijktechniek, reactietijd en risicobewust rijgedrag.
'Het is bekend dat de meeste ongevallen gebeuren doordat verkeersdeelnemers onvoldoende tijd hebben om veilig te reageren op onverwachte situaties', licht Maurice Buring, head of e-commerce operations van Plus, toe, 'Onze bezorgers komen soms voor uitdagende situaties te staan. Bijvoorbeeld in drukke steden of smalle straten. Het is belangrijk dat zij weten hoe je bewust, gefocust en alert rijdt en verkeerssituaties goed inschat en vervolgens daarop handelt. Wij willen met deze training ervoor zorgen dat onze bezorgers veilig hun werk kunnen doen, veilig thuiskomen en minder schade veroorzaken.'
Online training
De training ‘Veilig op de weg voor bezorgers’ wordt bij Plus intern aangeboden aan alle bezorgers en bestaat uit vijftien korte modules. Binnen zes weken behalen de deelnemers hun certificaat.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




