AD werkt nauw samen met 24Kitchen

AD werkt nauw samen met 24Kitchen
  • Media
  • 5 dec 2018 @ 11:30
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PartnershipDagbladenTelevisieMerkenFood

24Kitchen en ADR Nieuwsmedia (AD en de regiotitels) maken bekend dat zij hun partnership rond hun culinaire platformen verder verbreden. Zo is er net een gezamenlijk culinair magazine verschenen.

Fox Networks Group, moederbedrijf van 24Kitchen, en de Persgroep, uitgever van de ADR-titels, werken al sinds april 2017 succesvol samen. 'Alle reden om nu samen nieuwe elementen toe te voegen om het publiek nog meer culinaire inspiratie te bieden', aldus beide partijen.

Zo heeft 24Kitchen in samenwerking met het AD voor het eerst een eigen culinair magazine uitgebracht. De 24Kitchen Fijne Feestdagen Special is een inspirerende glossy met 100 pagina’s aan feestelijke recepten van 24Kitchen-chefs zoals Jamie Oliver, Donna Hay, Annabel Langbein, Danny Jansen en Mounir Toub.

Spaaractie met recepten

Naast het uitbrengen van de special hebben 24Kitchen en het AD tijdens de feestmaand een spaaractie voor consumenten opgezet. Bij aankoop van het AD in de winkel ontvangt men, tot de Kerstdagen, één van de vier 24Kitchen Feestdagenboekjes. Samen vormen de boekjes een gevarieerde verzameling aan recepten voor de feestdagen. De collectie bestaat uit de delen Sinterklaas, Voorgerechten, Hoofdgerechten en Nagerechten.

Vanaf januari gaan 24Kitchen en AD Koken & Eten nog beter antwoord geven op de meest gestelde culinaire vraag: ‘Wat Eten We Vandaag’? Hiermee moet het voor iedereen eenvoudig om elke dag een lekkere, gezonde en gevarieerde maaltijd op tafel te zetten. De keuze van recepten is gebaseerd op de wensen en voorkeuren van het publiek. Het platform biedt 365 dagen per jaar een nieuw recept via tv, online en social media en in print.

Sterker product

Ronald Griffioen, director Marketing Partnerships van De Persgroep: 'Wij zijn zeer tevreden over wat wij in korte tijd in het culinaire domein hebben weten te realiseren. Eten en drinken was weliswaar al jaren onderdeel van de kranten, maar digitaal wisten wij dat het beter moest. Door onze krachten te bundelen met 24Kitchen zijn wij in staat om zowel onze lezers als adverteerders een veel sterker product te bieden. Omdat nu de basis staat, kunnen wij de komende tijd gaan werken aan nieuwe en opvallende initiatieven.'

Susan van Geenen, vice-president Commerce van Fox Networks Group: 'Wat wij voor ogen hadden, blijkt te werken. In de samenwerking brengen wij de culinaire expertise, terwijl AD en de regiotitels heel goed zijn om het toegankelijk te maken voor een nog breder publiek. Wij hebben er zin in om met elkaar door te bouwen aan onze culinaire ambities.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken