Peter de Mönnink weg bij Talpa Network
- Media
- 30 okt 2020 @ 11:13
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - HR
- 30 okt 2020 @ 11:13
- Sjaak Hoogkamer
Peter de Mönnink, Algemeen Directeur van Talpa Network vertrekt per 31 december. RvC lid Pim Schmitz neemt de rol van CEO over.
John de Mol namens de RvC van Talpa Network: ‘Het is meer dan spijtig dat we Peter zien vertrekken. Peter heeft de afgelopen jaren met een enorme inzet en ambitie gewerkt aan het vormgeven van Talpa Network dat we in 2017 zijn gestart. En terwijl we volop in de groeifase zaten, brak afgelopen voorjaar corona uit waarbij Talpa Network midscheeps werd geraakt. Het vermogen van Peter om vervolgens koers te wijzigen en de gevolgen van corona direct aan te pakken hebben ervoor gezorgd dat we nu tegen een stootje kunnen. Ik ben Peter zeer erkentelijk voor de invulling van zijn rol de afgelopen jaren en ik wens hem het allerbeste toe in een volgende rol.’
Ondanks corona staat er een robuust bedrijf met een groeipotentieel dat is gebaseerd op uitstekende mensen.
Peter de Mönnink: ‘Ik wil John en Pim bedanken voor hun jarenlange ondersteuning. Het ondernemerschap dat Talpa Network zo kenmerkt, heeft in die tijd gestalte gekregen in de groei van het bedrijf en de sterke merken met dito marktposities. Het was oprecht een fantastische periode. Ondanks corona staat er een robuust bedrijf met een groeipotentieel dat is gebaseerd op uitstekende mensen. Hun creativiteit wordt continu verankerd in krachtige merken. Toch is het na zoveel jaren een goed moment om mijn ambitieniveau te verleggen. Ik kijk met plezier en trots terug en verheug me op de volgende stap in mijn loopbaan.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Cosmopolitan wint goud tijdens Mercurs 2025 - Oeuvreprijs Derk...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- Talpa Media verbindt versnipperd medialandschap
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
- Retailmedia verschuift van search naar full-funnel advertising
Laatste Nieuws
- Cosmopolitan wint goud tijdens... 20-11-2025
- Retailmedia verschuift van search... 20-11-2025
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

