Peter de Mönnink weg bij Talpa Network

Peter de Mönnink weg bij Talpa Network
  • Media
  • 30 okt 2020 @ 11:13
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • HR

Peter de Mönnink, Algemeen Directeur van Talpa Network vertrekt per 31 december. RvC lid Pim Schmitz neemt de rol van CEO over.

John de Mol namens de RvC van Talpa Network: ‘Het is meer dan spijtig dat we Peter zien vertrekken. Peter heeft de afgelopen jaren met een enorme inzet en ambitie gewerkt aan het vormgeven van Talpa Network dat we in 2017 zijn gestart. En terwijl we volop in de groeifase zaten, brak afgelopen voorjaar corona uit waarbij Talpa Network midscheeps werd geraakt. Het vermogen van Peter om vervolgens koers te wijzigen en de gevolgen van corona direct aan te pakken hebben ervoor gezorgd dat we nu tegen een stootje kunnen. Ik ben Peter zeer erkentelijk voor de invulling van zijn rol de afgelopen jaren en ik wens hem het allerbeste toe in een volgende rol.’

Ondanks corona staat er een robuust bedrijf met een groeipotentieel dat is gebaseerd op uitstekende mensen.

Peter de Mönnink: ‘Ik wil John en Pim bedanken voor hun jarenlange ondersteuning. Het ondernemerschap dat Talpa Network zo kenmerkt, heeft in die tijd gestalte gekregen in de groei van het bedrijf en de sterke merken met dito marktposities. Het was oprecht een fantastische periode. Ondanks corona staat er een robuust bedrijf met een groeipotentieel dat is gebaseerd op uitstekende mensen. Hun creativiteit wordt continu verankerd in krachtige merken. Toch is het na zoveel jaren een goed moment om mijn ambitieniveau te verleggen. Ik kijk met plezier en trots terug en verheug me op de volgende stap in mijn loopbaan.’

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken