Suzanne Liefting hoofd marketing Start People
- Media
- 1 jun 2021 @ 09:49
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - HR
- 1 jun 2021 @ 09:49
- Sjaak Hoogkamer
Suzanne Liefting start 1 juni bij Start People en Secretary Plus, onderdeel van RGF Staffing The Netherlands. Zij is verantwoordelijk voor de marketing, communicatie en E-commerce van de uitzendbureaus.
Hiervoor werkte Liefting bij beleggersbank BinckBank, waar zij eveneens de communicatie verzorgde.
In haar nieuwe rol bij Start People en Secretary Plus zal Liefting leidinggeven aan CRO, online marketeers, brand marketeers en campagne marketeers. Ze rapporteert aan Jon Thissen, Head of Marketing & E-Commerce van RGF Staffing The Netherlands, waarmee zij eerder samenwerkte bij BinckBank. Daarnaast zal zij verschillende creatieve- en mediabureaus, waaronder 180 Amsterdam, Higuita en Mediaxplain, aansturen.
Liefting werkte bij haar vorige werkgever, BinckBank, mee aan diverse campagnes. Zo stond zij aan de basis van #GekOpBeleggen, die zij samen ontwikkelde met collega’s Lidy Oudejans en Gwen Finsy.
‘Ik kijk er enorm naar uit om te starten en het merk Start People, scherp en attractief in de markt te zetten,’ zegt Liefting.
RGF Staffing The Netherlands presenteerde vorige maand hun nieuwe strategie. Daarin komen de toonaangevende merken die onder het moederbedrijf vallen, waaronder Start People, vooraan te staan. Momenteel wordt er hard gewerkt aan de verwezenlijking van de plannen. Liefting zal hier intensief bij betrokken zijn en belooft binnenkort meer te vertellen over de komende campagnes.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes