Suzanne Liefting hoofd marketing Start People

Suzanne Liefting hoofd marketing Start People
  • Media
  • 1 jun 2021 @ 09:49
  • 7053 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • HR

Suzanne Liefting start 1 juni bij Start People en Secretary Plus, onderdeel van RGF Staffing The Netherlands. Zij is verantwoordelijk voor de marketing, communicatie en E-commerce van de uitzendbureaus.

Hiervoor werkte Liefting bij beleggersbank BinckBank, waar zij eveneens de communicatie verzorgde.

In haar nieuwe rol bij Start People en Secretary Plus zal Liefting leidinggeven aan CRO, online marketeers, brand marketeers en campagne marketeers. Ze rapporteert aan Jon Thissen, Head of Marketing & E-Commerce van RGF Staffing The Netherlands, waarmee zij eerder samenwerkte bij BinckBank. Daarnaast zal zij verschillende creatieve- en mediabureaus, waaronder 180 Amsterdam, Higuita en Mediaxplain, aansturen.

Liefting werkte bij haar vorige werkgever, BinckBank, mee aan diverse campagnes. Zo stond zij aan de basis van #GekOpBeleggen, die zij samen ontwikkelde met collega’s Lidy Oudejans en Gwen Finsy.

‘Ik kijk er enorm naar uit om te starten en het merk Start People, scherp en attractief in de markt te zetten,’ zegt Liefting.

RGF Staffing The Netherlands presenteerde vorige maand hun nieuwe strategie. Daarin komen de toonaangevende merken die onder het moederbedrijf vallen, waaronder Start People, vooraan te staan. Momenteel wordt er hard gewerkt aan de verwezenlijking van de plannen. Liefting zal hier intensief bij betrokken zijn en belooft binnenkort meer te vertellen over de komende campagnes.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken