Helene van Santen hoofdredacteur Margriet
- Media
- 12 apr 2021 @ 13:05
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - HRTijdschriften
- 12 apr 2021 @ 13:05
- Sjaak Hoogkamer
Helene van Santen start half mei 2021 als de nieuwe hoofdredacteur van Margriet. Zij volgt daarmee Leontine van den Bos op. Helene is op dit moment hoofdredacteur van Kek Mama en was daarvoor actief als redactiemanager Libelle.nl en Libelle TV.
Helene van Santen: ‘Ik heb enorm veel zin om aan de slag te gaan bij Margriet, een iconisch magazinemerk dat iedereen in Nederland kent. Ik vind het een eer om in de voetsporen te treden van alle geweldige hoofdredacteuren die Margriet heeft gehad, maar één vrouw in het bijzonder: Hanny van den Horst, die in 1972 geschiedenis schreef als eerste vrouwelijke hoofdredacteur in Nederland. Ik kijk ernaar uit om samen met het enthousiaste team van Margriet verder te bouwen aan het ijzersterke merk. Ik neem met pijn in mijn hart afscheid van Kek Mama, waar ik de afgelopen jaren met ongelooflijk veel plezier heb gewerkt, maar de once-in-a-career-kans om hoofdredacteur van Margriet te worden, móest ik gewoon grijpen. Met beide handen.’
Ik kijk ernaar uit om samen met het enthousiaste team van Margriet verder te bouwen aan het ijzersterke merk.
Joyce Nieuwenhuijs, directeur Magazines: ‘Helene is een merkenbouwer pur sang en heeft de afgelopen jaren bij Kek Mama mooie resultaten neergezet. De kwaliteit en de jarenlange maatschappelijke impact van Margriet zijn dan ook in goede handen bij Helene. Met haar expertise is Helene bovendien de aangewezen kandidaat om samen met het team de reeds ingeslagen digitale weg tot een groot succes te maken en de positie van Margriet op de 60+ markt verder te verstevigen.’
Hoe de opvolging van Helene bij Kek Mama wordt ingevuld, wordt nog nader bekeken .
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing