Helene van Santen hoofdredacteur Margriet
- Media
- 12 apr 2021 @ 13:05
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - HRTijdschriften
- 12 apr 2021 @ 13:05
- Sjaak Hoogkamer
Helene van Santen start half mei 2021 als de nieuwe hoofdredacteur van Margriet. Zij volgt daarmee Leontine van den Bos op. Helene is op dit moment hoofdredacteur van Kek Mama en was daarvoor actief als redactiemanager Libelle.nl en Libelle TV.
Helene van Santen: ‘Ik heb enorm veel zin om aan de slag te gaan bij Margriet, een iconisch magazinemerk dat iedereen in Nederland kent. Ik vind het een eer om in de voetsporen te treden van alle geweldige hoofdredacteuren die Margriet heeft gehad, maar één vrouw in het bijzonder: Hanny van den Horst, die in 1972 geschiedenis schreef als eerste vrouwelijke hoofdredacteur in Nederland. Ik kijk ernaar uit om samen met het enthousiaste team van Margriet verder te bouwen aan het ijzersterke merk. Ik neem met pijn in mijn hart afscheid van Kek Mama, waar ik de afgelopen jaren met ongelooflijk veel plezier heb gewerkt, maar de once-in-a-career-kans om hoofdredacteur van Margriet te worden, móest ik gewoon grijpen. Met beide handen.’
Ik kijk ernaar uit om samen met het enthousiaste team van Margriet verder te bouwen aan het ijzersterke merk.
Joyce Nieuwenhuijs, directeur Magazines: ‘Helene is een merkenbouwer pur sang en heeft de afgelopen jaren bij Kek Mama mooie resultaten neergezet. De kwaliteit en de jarenlange maatschappelijke impact van Margriet zijn dan ook in goede handen bij Helene. Met haar expertise is Helene bovendien de aangewezen kandidaat om samen met het team de reeds ingeslagen digitale weg tot een groot succes te maken en de positie van Margriet op de 60+ markt verder te verstevigen.’
Hoe de opvolging van Helene bij Kek Mama wordt ingevuld, wordt nog nader bekeken .
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes